וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקה או פיצוץ? הצעת באיירן עומדת על 5.5 מיליון יורו ואחוזים

20.8.2023 / 17:13

הבווארים שיפרו הצעתם עבור דניאל פרץ במיליון יורו ומצפים לתשובה עד מחר בצהריים, אחרת יעברו למועמד הבא. הדרישה של מכבי תל אביב נעה סביב 8 מיליון יורו

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:1 על א.א.ק לרנקה במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

מכבי תל אביב שיגרה בקשה חדשה לבאיירן מינכן, אחרי שזו שלחה מייל עם הצעה רשמית סביב 4.5 מיליון יורו ובונוסים. הגרמנים לאחר מכן העלו את ההצעה ל-5.5 מיליון יורו ואחוזים ממכירה עתידית. הגרמנים מצפים לתשובה עד מחר בצהריים, אחרת יפסיקו את המשא ומתן על השוער ויעברו למועמד הבא. הדרישה הכספית של הצהובים עבור השוער נעה סביב 8 מיליון יורו.

פרץ הבהיר להנהלת מכבי תל אביב שאינו מעוניין לעבור לפנרבחצ'ה והוא מתעקש רק על באיירן מינכן. במכבי תל אביב מעריכים את המקצוענות של השוער שצריך להתמודד עם כל הסיטואציה בזמן שהוא עומד בשערה של הקבוצה, ואף מתוכנן לעמוד בין הקורות גם הערב בחצי גמר גביע הטוטו נגד בני סכנין.

שוער מכבי תל אביב, דניאל פרץ. ברני ארדוב
כבר רוצה להמריא אל החלום הגדול שאמור להפוך למציאות. פרץ/ברני ארדוב

כידוע, מכבי תל אביב ובאיירן מינכן לא מצאו גם ביממה האחרונה את הנוסחה לסגירת הפער הגדול ביניהן. דניאל פרץ ממתין ומחזיק אצבעות שהדברים יסתדרו אחרי שבעצמו כבר סגר את תנאיו שכוללים שכר של 1.25 מיליון יורו לעונה, בונוסים של מאות אלפי יורו אם ישחק בבונדסליגה ובונוסים משמעותיים יותר אם יהיו לו הופעות בליגת האלופות. לשוער יהיו גם מענקים על תארים קבוצתיים עם באיירן מינכן, כך שבעונה אישית טובה בה הוא יהיה חלק מהקבוצה וישותף במשחקיה, הוא יוכל אף להגיע ל-3 מיליון יורו.

פרץ ממשיך להמתין בסבלנות לסגירה בין המועדונים על מנת לטוס לגרמניה לבדיקות רפואיות וחתימה על ההסכם. גם הלילה נמשך המשא ומתן בין מכבי תל אביב לגרמנים בתיווך סוכנות השחקנים האנגלית המייצגת את פרץ.

בסביבתו של השוער לא רוצים לחשוב על האפשרות שהעסקה תתפוצץ בגלל אי הסכמות בין המועדונים. פרץ עצמו ממשיך להתאמן ואתמול הגיע לקרית שלום כרגיל, אבל הוא כבר רוצה להמריא אל החלום הגדול שאמור להפוך למציאות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ראש הממשלה בנימין נתניהו במהלך ישיבת הממשלה, ירושלים. 20 באוגוסט 2023. ללא, צילום מסך
אפילו בממשלה כבר מצפים בקוצר רוח לעסקה. נתניהו/צילום מסך, ללא

כך או כך, על אף הקשיים בהשלמת העסקה, רבים בישראל כבר מצפים ומייחלים למעבר. אפילו ראש הממשלה בנימין נתניהו נדרש היום לנושא ובמהלך דבריו בישיבת הממשלה על מכירת הטיל "חץ 3" לגרמניה, התלוצץ ואמר: "יכול להיות שנתרום להגנה על גרמניה גם את דניאל פרץ".

כזכור, אם פרץ יחתום בבאיירן בסופו של דבר, הוא יהפוך לישראלי הראשון אי פעם שמגיע למועדון הפאר הגרמני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully