וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר טיבי נחתה: "ידעתי שיש הזדמנות ולקחתי אותה בשתי ידיים"

אלופת העולם בשייט שבה לישראל: "עדיין מנסה לעכל, בנבחרת שלנו כל אחת יכולה לעשות מדליה. לי קורזיץ עוררה בי השראה, היא סללה את הדרך"

מחוץ לקווים, 20.8/צילום: מערכת וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

יממה אחרי הזכייה במדליית הזהב באליפות העולם בשייט, שחר טיבי נחתה היום (ראשון) בנתב"ג וזכתה לקבלת פנים חמה. האלופה הטרייה בדגם ה-IQ פויל שבה ארצה ללא סגניתה, קטי ספיצ'קוב הישראלית, כאשר מדליסטית הכסף עדיין שוהה בחו"ל

"אני עדיין מנסה לעכל, זה מתחיל להתיישב לאט לאט", אמרה אלופת העולם הטרייה עם נחיתתה, "גלשתי טוב כל השבוע, לאט לאט עליתי לטופ. אם לא הייתי מאמינה שאני יכולה להיות אלופת עולם, כנראה לא הייתי זוכה. כשעמדתי לזנק לגמר, זה הכל או כלום, ידעתי שיש הזדמנות גדולה לזכות בזהב ולקחתי אותה בשתי ידיים. אני מאושרת ונרגשת, קשה לתאר את זה במילים".

שחר טיבי, שייטת ישראלית. דני מרון
עם המדליה הנחשקת. שחר טיבי/דני מרון
שחר טיבי, שייטת ישראלית. דני מרון
קבלת פנים חמה לאלופת העולם. שחר טיבי/דני מרון

בסיום התחרות הקדישה טיבי את הזכייה לאלופת העולם לשעבר לי קורזיץ, שמתמודדת בשנים האחרונות עם מצב רפואי מורכב: "הזכרתי את לי כי מה שהיא עשתה זה בלתי נתפס ובלתי רגיל. אני הייתי באליפות העולם האחרונה שהיא זכתה בה, ראיתי אותה עושה את הבלתי ייאמן, היא עוררה בי המון השראה. רציתי להקדיש את זה עבורה כי היא עוברת ימים לא קלים ושנים לא קלות, היא סללה דרך שאני עברתי בה והיא ראויה לציון".

על בחירתה לעבור מדגם אחר: "אני מרוצה מהבחירה שלי. כשלקחתי את ההחלטה ידעתי מה האתגרים ומה ההישגים שאוכל להשיג בדגם החדש. הייתה שנה לא פשוטה, באליפות הקודמת הייתי מאוד קרובה למדליה וזה ישב לי על הלב. שמחה שסוף סוף עשיתי את זה".

על התחרות על הכרטיס למשחקים האולימפיים בקיץ הבא בפריז: "יש לנו נבחרת חזקה, בנות מאוד הישגיות. כל אחת בשבוע טוב יכולה לעשות מדליה באליפות עולם. כדי שאני אהיה בפריז אני יודעת שאני צריכה להגיע לאליפות הבאה בעוד כשישה חודשים ולגלוש כמו שגלשתי השבוע, ואולי אף טוב יותר. אצטרך לעבוד קשה ולעמוד על הפודיום גם בפעם הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully