וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר טיבי הקדישה את הזהב ללי קורזיץ: "הניצחון הזה גם שלה"

אלופת העולם הטרייה בגלישת רוח דמעה דקות אחרי הזכייה בזהב: "לי עברה שנים קשות ונאבקת על חייה. היא מהווה השראה". הסגנית ספיצ'קוב התלוננה: "עשיתי את זה לבד, כמעט ללא תמיכה מהאיגוד"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 18.8/ספורט1

שחר טיבי התרגשה וריגשה היום (שבת) דקות אחרי שזכתה באליפות העולם בגלישת רוח בדגם IQFoil. הגולשת בת ה-25 דמעה כשהתראיינה על הסירה והקדישה את הניצחון הגדול לגולשת לשעבר לי קורזיץ, שחשפה לפני כמה שבועות שהיא נאבקת בלוקמיה קשה.

טיבי הנרגשת אמרה: "עבדתי קשה מאז אולימפיאדת טוקיו. אני לא יכולה להסביר מה אני מרגישה עכשיו. היו שנתיים קשות, אני לא יכולה להיות יותר מאושרת מזה. זה היה יום קשה, שבוע קשה. הייתי כל כך קרובה בשנה שעברה ולא הצלחתי לזכות במדליה (מקום חמישי). זה פודיום ראשון שלי... תודה לכולם בבית, להורים שלי, למשפחה, לנבחרת, לוועד האולימפי... אין לי מילים".

טיבי הוסיפה: "עברו 10 שנים מאז שלי קורזיץ זכתה באליפות העולם, הייתי שם, ילדה בת 15. היה לה עשור קשה, היא נלחמת על חייה, היא השראה להרבה אנשים בכלל עבורי בפרט. מאוד חשוב לי להקדיש לה את הניצחון הזה, הוא גם שלה".

כזכור, לפני כחודש וחצי קורזיץ פרסמה פוסט פייסבוק ובו חשפה בין היתר: "אני חולה בסרטן קשה, המטרה שלי היא לחיות. תמיד ידעתי שברגע שהמחלה שלי משתנה היא הופכת למפלצת לוקמיה. איזה סיפור עצוב... אוהבת את החיים, רוצה לפרוח ולאהוב".

אלופת העולם שחר טיבי. Sailing Energy, אתר רשמי
פעם ראשונה בראש הפודיום במעמד כל כך גדול. טיבי/אתר רשמי, Sailing Energy

הסגנית קטי ספיצ'קוב סיכמה: "‎הייתה תחרות קשה, עם הרבה סיפוק. אני סגנית אלופת עולם בפעם השלישית והפעם מצד אחד זה מתוק מתמיד, אבל עם תחושת חמיצות. ‎המתוק הוא שעשיתי זאת ולהשיג את המטרה שלי של התחרות הזאת. ‎החמיצות היא שזאת פעם שלישית שאני זוכה במדליית כסף באליפות העולם, ומרגיש כמובן שאני רוצה יותר".

ספיצ'קוב הוסיפה: "‎הדרך לפה הייתה לא פשוטה, החלפת הדגם אחרי טוקיו והעובדה שאני גולשת עליו רק שנה וחצי. עליית המשקל וההתאמה של הגוף שלי לדגם החדש עדיין בתהליך וזאת עבודה קשה ויומיומית. ‎הצלחתי בעבודה קשה לחזור לפודיום באליפות עולם, והעובדה שעשיתי את זה בעיקר בעצמי ולבד, כמעט ללא סיוע מהאיגוד, מראה לי שהפוטנציאל שלי גבוה ואני מאמינה שאילו הייתי מקבלת אפילו 50 אחוז מהתמיכה שביקשתי הדברים היו נראים אפילו עוד יותר טוב. ‎רוצה להודות לאלדן שממשיכים לתמוך בי כלכלית וכנראה שבלעדם לא הייתי נמצאת כאן היום. ‎אני שמחה עבור שחר טיבי על ההישג, ועבור העיר אילת. היא עשתה תחרות מצויינת והישג מדהים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully