וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם היינו מוציאים כסף כמו צ'לסי, היו עושים לנו ועדת חקירה"

גווארדיולה עקץ את שפיכת הכסף של היריבה וחשף: "מנצ'סטר סיטי רצתה את אלכסיס ומגווייר אבל נשלם רק מה שאנחנו חושבים שהוגן לשלם"

תיקתקנו, 15.8/ספורט1

קיץ לא פשוט עבר על מנצ'סטר סיטי. אחרי שאיבדה את מחרז לטובת הכסף הסעודי, האלופה לא הצליחה להחתים את השחקנים שרצתה בחלק הקדמי וכבר במשחק הפרמיירליג הראשון של העונה איבדה את קווין דה בראונה בשל פציעה. גם ברנרדו סילבה כרגע פצוע ובלי השניים הקבוצה התקשתה מאוד נגד סביליה, אך הניפה בסופו של דבר את הסופר קאפ האירופי בזכות ניצחון בפנדלים.

אמש פפ גווארדיולה ערך מסע"ת לקראת המפגש הקשה שמצפה לו הערב מול ניוקאסל (22:00, ספורט1) וחשף כמה אנקדוטות מאוד מעניינות לגבי החיזוק שהקבוצה רצתה, הכסף הסעודי וגם ביקר קבוצות יריבות ששופכות המון כספים כמו צ'לסי למשל.

עוד בכדורגל אנגלי

הארי מגווייר, בלם מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
"רצינו את הארי מגווייר ולא שילמנו"/רויטרס

"לא הייתי יושב כאן אם היינו מבזבזים כסף כמו שצ'לסי בזבזה בשני החלונות האחרונים", אמר פפ, הייתם הורגים אותי. זה בטוח. היינו תחת חקירה שלא הייתם יכולים לדמיין אם זה היה קורה". לגבי החיזוק של סיטי חשף פפ: "רצינו את הארי מגווייר, אבל לא קנינו אותו כי לא רצינו לשלם, רצינו את קוקורייה ולא שילמנו ורצינו את אלכסיס סאנצ'ס ולא שילמנו. אנחנו נשלם מה שאנחנו חושבים שהוגן לשלם, אחרת יש לנו את האקדמיה שלנו. לא נהיה נואשים רק כדי להשיג שחקן".

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
בלי פוליטיקלי קורקט. גווארדיולה/רויטרס

על הכסף שנשפך בסעודיה והכוכבים שנוהרים לשם: "כולם מתלוננים על סעודיה, אבל כשסעודיה דופקת על הדלת, כל המועדונים פורסים שטיח אדום. הם אומרים 'מה אתה רוצה חבר? נמכור הכול'. אז תתלוננו על הכול, אבל כולם פותחים את הדלת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully