וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסביבתו של פרץ משוכנעים שלא יושפע מההצעה: "יתמודד עם הטירוף"

17.8.2023 / 15:30

באיירן מינכן העבירה הילוך בניסיון לרכוש את השוער והפרסומים יצאו שעות ספורות לפני המשחק הקריטי נגד א.א.ק לרנקה בקרב על פלייאוף הקונפרנס ליג (20:00, ספורט1), אך מקורביו סומכים עליו במאת האחוזים: "הוא טיפוס אחר, יעשה את העבודה כמו בכל משחק"

תקציר ה-1:1 של מכבי תל אביב בקפריסין מול א.א.ק לרנקה במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

בצל הדיווחים על המעבר הגדול לבאיירן מינכן שהולך וקורם גידים, דניאל פרץ צריך לעלות הערב לדשא בבלומפילד ולסייע למכבי תל אביב להעפיל לפלייאוף הקונפרנס ליג מול א.א.ק לרנקה (חמישי, 20:00, ספורט1).

כמות הידיעות וההתעסקות בשוער ביממה האחרונה, יכולות להוציא משיווי משקל כל אחד, אבל בסביבתו של שוער מכבי תל אביב בטוחים: "הוא טיפוס אחר. הוא יידע להתמודד עם הטירוף הזה סביבו".

דניאל פרץ שוער מכבי תל אביב. אריאל שלום
"אמור רק לדברן אותו ולייצר מצב רוח חיובי". פרץ/אריאל שלום

פרץ ביקש בשבועות האחרונים מכל מי שמקיף אותו לא לערב אותו בכל הצעה ובכל שם של קבוצה שרוצה בו. הוא ידע עוד כשהיה עם הנבחרת הצעירה בגאורגיה שהולך להיות לו קיץ מתוקשר, ולכן עמד על כך שיישאר מחוץ ללופ וגם כשהתפרסמו עליו ידיעות העדיף כמה שפחות לקרוא ולהיות חשוף אליהן. במכבי תל אביב קיוו שרק הסיפור של ג'ורג'ה יובאנוביץ' ילווה את ההכנות למשחק הערב מול א.א.ק לרנקה, אבל מאמש כבר ידעו ששם כמו זה באיירן מינכן, יעלה את פרץ לכותרות הראשיות.

גורם במכבי תל אביב אמר לפני הצהריים: "הכי חשוב שמדובר בפרסומים חיוביים. זה אמור רק לדרבן ולייצר מצב רוח חיובי לשחקן. אין כאן שום דבר שלילי שיכול להוריד שחקן, אלא רק לרומם את רוחו. דניאל יעשה את העבודה שלו כמו בכל משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully