וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיבאספור הציעה 250 אלף יורו על רמזי ספורי - ונדחתה

14.8.2023 / 15:45

הטורקים פנו לאלונה ברקת כבר בשבוע שעבר, אך קיבלו מסרים לפיהם באר שבע תשחרר את השחקן תמורת סכום גבוה בהרבה של כ-600 אלף יורו. ההערכה היא שסיבאספור תגיש הצעה נוספת על סך 350 אלף יורו. פטרסון יטוס לגומלין למרות הפציעה

תקציר: הפועל באר שבע - לבסקי סופיה 0:0/ספורט1

רמזי ספורי חזר להתאמן אתמול (ראשון) בהפועל באר שבע אחרי שהתנצל בפניו חבריו לקבוצה והמאמן אליניב ברדה על תקרית השש בש, אבל כפי שנכתב כאן מוקדם יותר היום, הקשר מעוניין לצאת לשחק בחו"ל הקיץ. השחקן בן ה-28, שחתום לעונה הקרובה בלבד בסגנית האלופה, רוצה להתנסות בליגה אחרת ומשוכנע שזה הזמן הנכון עבורו להתקדם גם בפן הכלכלי.

כעת מתברר שסיבאספור הציעה להפועל באר שבע 250 אלף יורו בתמורה לשחרור ספורי. הטורקים פנו לאלונה ברקת כבר בשבוע שעבר כשהתפוצצה הפרשה וההתפרצות האלימה של הקשר על חברו לקבוצה שי אליאס, והציעו פיצוי תמורת התרת החוזה.

בהפועל באר שבע דחו את ההצעה ומסרו לטורקים באמצעות גורמים מתווכים כי תמורת 600 אלף יורו, ספורי יקבל את השחרור. ההערכה היא שסיבאספור תגיש הצעה נוספת על סך 350 אלף יורו, אבל לא מעבר לכך. בסביבתו של ספורי מספרים כי הוא מרגיש שזה הזמן שלו לעשות צעד כדי לחוות כדורגל אחר עם אפשרות להתקדם מבחינה כספית.

כריסטופר פטרסון הפועל באר שבע. דני מרון
יטוס לבולגריה. פטרסון/דני מרון

בנושא אחר, בהפועל באר שבע החליטו להטיס מחר לבולגריה את כריס פטרסון, גם אם לא יטול חלק הערב באימון. כזכור, השחקן נפצע אתמול באימון הערב והוא סובל מחבלה ומכה יבשה בגב כתוצאה מפגיעת ברך בגבו מצד שחקן בקבוצה. פטרסון לא צפוי להתאמן הערב מאחר שהוא עדיין כאוב, אבל כיוון שלקבוצה מצפים עוד שני אימונים בסופיה, מחר ומחרתיים, הוחלט שהוא יטוס וינסה להכשיר את עצמו בבולגריה כדי שיוכל ליטול חלק במשחק החשוב ביום חמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully