וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספורי חזר לאימוני הפועל באר שבע, פטרסון נפצע ובספק ללבסקי

עודכן לאחרונה: 13.8.2023 / 22:52

אחרי שהתנצל ונקנס, ספורי יטוס עם הקבוצה לסופיה ועשוי לפתוח בגומלין במוקדמות קונפרנס ליג. השבדי נפגע בגבו באימון

תקציר: הפועל באר שבע - לבסקי סופיה 0:0/ספורט1

רמזי ספורי חזר הערב (ראשון) להתאמן בשורות הפועל באר שבע. השחקן שהושעה ביום שני שעבר אחרי תקרית השש בש האלימה, ספג מוקדם יותר היום קנס כספי ובערב כשהגיע לבית האדום שוחח עם השחקנים באסיפה קצרה שהתקיימה לפני האימון בחדר ההלבשה. ספורי התנצל בפני שי אליאס, שגיב יחזקאל ויתר השחקנים ובהמשך עלה להתאמן עם כולם.

לפי ההודעה מטעם הפועל באר שבע, ספורי נקנס בסכום המקסימלי האפשרי על פי תקנון המשמעת של ההתאחדות. באר שבע למעשה נמנעה מלהעמיד את ספורי לוועדת משמעת פנימית, וסגרה איתו את העניינים עוד לפני הוועדה.

הבעלים אלונה ברקת הגיעה אף היא לאימון, אך העדיפה הערב להימנע משיחה עם ספורי אחרי שהמנכ"ל גיא פרימור היה זה שסגר מולו את עונשו ללא ועדת משמעת פורמלית.

ספורי יטוס עם הקבוצה ביום שלישי בצהריים לסופיה לקראת הגומלין מול לבסקי והמאמן אליניב ברדה עשוי להכליל אותו בהרכב הפותח.

רמזי ספורי, שחקן הפועל באר שבע חוגג. ברני ארדוב
סוף טוב הכל טוב? ספורי/ברני ארדוב

האזינו: יניב טוכמן על ההחלטה לגבי רמזי ספורי

כזכור, ספורי השתולל לפני אחד האימונים בשבוע שעבר במהלך משחק שש-בש, התעמת פיזית עם שי אליאס, פגע גם בשגיב יחזקאל ופטריק קלימלה והושעה מיידית. היום החליטה אלונה ברקת לנקוט בקו סלחני כלפי הקשר, שיחזור למסגרת הקבוצתית בהקדם וימריא עם הקבוצה למשחק הגומלין מול לבסקי סופיה בבולגריה ביום חמישי.

כריסטופר פטרסון נפצע באימון הערב של הפועל באר שבע והוא בספק לנסיעה לבולגריה. שחקן הכנף נפגע במהלך האימון בגבו מרגל של חבר לקבוצה ולא הצליח להמשיך באימון. השבדי סובל מחבלה בגב ובהפועל באר שבע ישלחו אותו מחר לבדיקה רפואית בטרם ינסה לערוך אימון בערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully