וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות החזרה לסגל באר שבע: רמזי ספורי מכוון ליציאה לחו"ל

14.8.2023 / 10:00

על אף ההתנצלות שהובילה לסיום ההשעייה שלו, הקשר שיחגוג בקרוב 28 וחתום עד קיץ 2024 משוכנע שזהו העיתוי הנכון לנסות את מזלו לראשונה מחוץ לישראל. מספר אופציות נבדקו כולל באיחוד האמירויות, הקבוצה לא תעמוד בדרכו אם יוכל להשתדרג כלכלית

תקציר: הפועל באר שבע - לבסקי סופיה 0:0/ספורט1

אף שהתנצל בפני חבריו לקבוצה והמאמן אליניב ברדה, ספג קנס כספי וחזר להתאמן אתמול (ראשון) בערב, לא מן הנמנע שרמזי ספורי לא ישחק בעונה הקרובה בהפועל באר שבע. ספורי שחתום לעונה הזו בלבד, מעוניין לצאת לשחק הקיץ בחו"ל.

הקשר שרשם גם מספר משחקים בהרכב נבחרת ישראל מאוד רוצה לטעום כדורגל בחו"ל וכשהוא בעוד חודשיים בן 28, הוא משוכנע שזה הזמן הנכון עבורו לעשות מעבר כדי לנסות להתקדם גם לחוזה יותר גבוה.

רמזי ספורי הפועל באר שבע. דני מרון
לא יפתח את העונה הקרובה בבאר שבע? ספורי/דני מרון

ספורי בודק כמה כיוונים ביניהם איחוד אמירויות, אבל גם ליגות אחרות. בהפועל באר שבע כאמור החזירו אותו לפעילות אתמול, אבל כל זמן שחלון ההעברות פתוח, הקבוצה עשויה לקבל הצעות עליו וקרוב לוודאי שבמועדון לא יעמדו בדרכו אם אכן יוכל להקפיץ את שכרו בקבוצה אחרת בחו"ל.

ספורי שגדל בהפועל תל אביב שיחק במספר מועדונים בארץ עד שנחת בהפועל באר שבע. בסביבתו מספרים כי הוא מרגיש שזה הזמן שלו לעשות צעד כדי לחוות כדורגל אחר עם אפשרות להתקדם מבחינה כלכלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully