וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת החלטה: סלינאס ומכלוף מחפשים חוזים במ.ס. אשדוד

14.8.2023 / 12:54

הקשר שלא היה רשאי לשחק בגביע הטוטו והמגן השמאלי שמתאמן עם הקבוצה, ייבחנו במשחק אימון נגד קבוצת הנוער. אוואני עשוי לקבל דקות

תקציר גביע הטוטו: הפועל פתח תקוה - מ.ס. אשדוד 1:0/ספורט1

מ.ס. אשדוד תקיים מחר (שלישי) משחק אימון מול קבוצת הנוער שלה, לו כמה מטרות. בראשן השאיפה של אלי לוי לקבל החלטה האם להחתים את לוקאס סלינאס לעונה הבאה. מאחר שהקשר היה חתום בעונה שעברה באשדוד, הוא לא יכול היה להשתתף בגביע הטוטו כזר נבחן ולכן באשדוד רוצים מחר לראות את הברזילאי במשחק האימון מול הנוער כדי לקבל עוד חיזוק לקראת ההחלטה אם להחתימו.

שחקן נוסף שקיימת התלבטות לגביו הוא תומר מכלוף שמתאמן בקבוצה כבר כמה ימים. מכלוף גדל במכבי תל אביב ובעונה שעברה הושאל להפועל חדרה. מדובר במגן שמאלי עם יכולת התקפית טובה ומאחר שמונטארי קמהאני החתום בקבוצה לא אמור להישאר, אלי לוי רוצה עוד מגן שמאלי בסגל. במשחק מחר ייבחן מכלוף שמחפש חוזה במועדון לעונה הבאה.

לוקאס סלינאס שחקן מ.ס. אשדוד. אודי ציטיאט
מתלבטים לגביו. לוקאס סלינאס/אודי ציטיאט

עוד כדורגל ישראלי

עוד בוואלה! ספורט

קין מחזיק משחר: מו"מ נפתח לחוזה חדש. ציפייה לאזרוח סבוריט

לכתבה המלאה

מי שיחזור מחר ואמור לקבל דקות הוא טימותי אוואני שנפצע בפתיחת מחנה האימונים של אשדוד בסלובניה, החמיץ אותו ולא שותף עד כה במשחקי גביע הטוטו. אוואני יתחיל לקבל דקות כבר מחר במטרה להכשיר אותו לקראת פתיחת הליגה בעוד פחות משבועיים. הבלם הזר הנוסף קלארק רוברטסון עדיין לא חוזר לפעילות מלאה ובקבוצה רוצים לתת לו עוד זמן.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully