וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 12.8: ריאל סיכמה על שאילת קפה, קאיסדו סגר ל-8 שנים בצ'לסי

השוער של הבלוז יחליף את קורטואה הפצוע בין הקורות ללא אופציית רכישה, כוכב ברייטון יירכש תמורת 115 מיליון ליש"ט. אוסימן יאריך חוזה בנאפולי עם סעיף שחרור בגובה 150 מיליון יורו, מתווה החוזה של ניימאר בברצלונה נחשף

תיקתקנו, 11.8/ספורט

העברות

* בהעברת השנה בכדורגל העולמי, הודיעה באיירן מינכן על החתמתו של הארי קיין לארבע שנים. לידיעה המלאה.

* בעסקה גדולה נוספת, ברצלונה נפרדה מעוסמאן דמבלה שעבר לפריז סן ז'רמן. לידיעה המלאה.

* מנצ'סטר יונייטד הודיעה כי סוכמה העברתו של פרד לפנרבחצ'ה. הברזילאי יחתום בכפוף לבדיקות רפואיות, הטורקים ישלמו 10 מיליון יורו עם 5 מיליון נוספים בבונוסים.

* ברנלי הודיעה על רכישתו ב-12 מיליון יורו של ווילסון אודובר, החלוץ בן ה-18 של טרואה ונבחרת הנוער של צרפת, שחתם על חוזה לחמש שנים.

* ריימס הצרפתית הודיעה על רכישת שחקן הכנף של אייאקס, מוחמד דראמי, שמגיע תמורת 17 מיליון יורו כולל בונוסים.

* אחרי שירד ליגה עם אספניול, סרג'י דארדר מצא קבוצה חדשה בליגה הספרדית ונמכר למאיורקה תמורת 8 מיליון יורו.

* מילאן נפרדה משחקן הכנף הברזילאי ג'וניור מסיאס, שעבר לגנואה. העולה החדשה לליגה האיטלקית צירפה גם את קוני דה וינטר, שמגיע מיובנטוס בהשאלה עם חובת רכישה בסך 10 מיליון יורו.

* נאנט ביצעה החתמה ברזילאית כפולה: הקשר בן ה-26 דוגלאס אוגוסטו, שהורחק מול בית"ר ירושלים בטדי, נרכש ב-6 מיליון יורו מפאוק סלוניקי וחתם עד 2027, ושחקן הכנף מרקיניוס בן ה-20 הגיע בהשאלה מארסנל.

שמועות

* קפה אריסבלאגה קרוב למעבר לריאל מדריד בהשאלה, כך מדווחים בספרד. שוער צ'לסי שהיה מועמד לבאיירן מינכן יסרב להצעת הבווארים ויגיע כדי להחליף את טיבו קורטואה שנפצע לתקופה ממושכת. הוא גבר על יאסין בונו לאור הדרישות הגבוהות של סביליה ובגלל אליפות אפריקה באמצע העונה - שבגללה אמור להחמיץ המרוקאי משחקים רבים.

* לפי דיווחים בממלכה, סוכמה העברת מויסס קאיסדו לצ'לסי. כוכב ברייטון יירכש תמורת סכום שיא של 115 מיליון ליש"ט ויחתום לשמונה שנים (!), עם אופציה לעונה תשיעית.

* הסיכום בין ברצלונה לניימאר הוא על חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת, כאשר הברזילאי ירוויח 13 מיליון יורו לעונה, כך דיווח העיתונאי הספרדי חוסה אלברס בקטאלוניה מקווים שפריז סן ז'רמן תתיר את חוזהו של הכוכב כדי להימנע מתשלום דמי העברה. סרג'י רוברטו סיפר בריאיון בספרד: "דיברתי עם ניימאר והוא נרגש מהאפשרות לחזור".

* ברצלונה גם חזרה לאופציית ז'ואאו קאנסלו ושוחחה עם מנצ'סטר סיטי ונציגי השחקן, כך לפי פבריציו רומאנו. עבור צ'אבי המגן נחשב למטרה עליונה והמגעים יימשכו בימים הקרובים.

* ויקטור אוסימן קרוב לחתום על חוזה חדש בנאפולי, עם סעיף שחרור בגובה 150 מיליון יורו. שכרו של החלוץ הניגרי ישודרג ל-10 מיליון יורו בעונה.

* שלושה חלוצים חדשים מועמדים להגיע לאינטר, כך לפי ה"גאזטה": אריק מקסים שופו מוטינג מבאיירן מינכן, מרקו ארנאוטוביץ' מבולוניה ומהדי טארמי מפורטו.

* אינטר הביעה התעניינות גם בבלם צ'לסי טרבו צ'אלובה והבלוז דורשים 25 מיליון יורו, כך לפי ג'אנלוקה די מארציו.

* קרע בין ווילפריד ניונטו ללידס: האיטלקי המוכשר מתעקש לעזוב ולא נסע עם קבוצתו למשחק הצ'מפיונשיפ מול בירמינגהאם. החלוץ כבר סיכם את תנאיו באברטון, אך מבחינת קבוצתו הנוכחית הוא אינו למכירה.

* לוקאס בלטראן, חלוצה של ריבר פלייט, נחת באיטליה כדי להשלים את הבדיקות הרפואיות בפיורנטינה, שסיכמה על רכישתו תמורת 25.5 מיליון יורו. החלוץ בן ה-22 כבש 16 שערים ובישל ארבעה ב-35 משחקים רשמיים במדי אלופת ארגנטינה העונה.

* באיטליה משוכנעים: נמניה מאטיץ' יעזוב את רומא ויצטרף לראן תמורת 3 מיליון יורו. לאנדרו פארדס יצטרף לקבוצה של ז'וזה מוריניו לקדנציה שנייה במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully