וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגל משחקים 100 דקות? "השחקנים הביאו את זה על עצמם"

בפרמיירליג ינסו להילחם בתופעת בזבוזי הזמן עם תוספות ארוכות במיוחד במהלך שהנהיג שופט העבר הווארד ווב: "אנחנו מנסים להילחם בתופעה ולהחזיר מה שמגיע. זה כאן כדי להישאר"

תיקתקנו, 10.8/ספורט1

כבר במונדיאל 2022 שנערך בקטאר החלו בפיפ"א להנחיל את שיטת תוספות הזמן החדשה, כשמעטים היו המשחקים שלא הגיעו ללפחות 10 דקות תוספת, גם אם התחושה שהתוספת מיותרת והזמן לא בוזבז באמת. העונה, גם ההתאחדות האנגלית ויו"ר איגוד השופטים האנגלי, הווארד ווב, דוגלים בשיטה של פיפ"א.

הפרמיירליג תצא לדרך הערב (שישי, 22:00, ספורט1) כשברנלי תארח את מנצ'סטר סיטי, ויהיה מעניין לראות האם ההבטחות של ווב על תוספת זמן מדויקת של בזבוזי זמן, חגיגות שערים, חילופים ואירועים אחרים במשחק, אכן תתממש והכדורגל יהפוך מ-90 ל-100 דקות, לפחות.

כבר במספר משחקי הכנה היה ניתן לראות כיצד השיטה החדשה הוטמעה אצל השופטים האנגלים: "אנחנו נמשיך עם זה", אמר ווב. "זה לא משהו שיפסיק באוקטובר או נובמבר אם לא ימצא חן בעיני חלק מהקבוצות. זה כאן על מנת להישאר".

השופט האנגלי הווארד ווב, הנמנה עם סגל השופטים ביורו 2012. Alexandra Beier, GettyImages
"תוספות הזמן כאן כדי להישאר". ווב/GettyImages, Alexandra Beier

עוד בכדורגל עולמי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

שופט העבר הוסיף והדגיש כי תוספת הזמן הארוכה היא הפתרון האידיאלי לבזבוזי הזמן, והספיק למצוא גם שעיר לעזאזל: "ראינו לא מעט שחקנים שידעו איך לבזבז את הזמן במשחקים, זה הופך את המצב ללא הוגן. אנחנו מנסים להילחם בתופעה ולהחזיר את הזמן המדויק שאבד במשחק. השחקנים הביאו את זה על עצמם, לא תהיה תוספת ארוכה אם לא יבזבזו זמן כל פעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully