וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער בכורה מרהיב: מוחמד אבו פאני הפציץ לרשת חמרון ספרטנס

אחרי שלושת הבישולים בליגה, הקשר (3) כבש ממרחק ב-1:6 המוחץ של פרנצווארוש במלטה במוקדמות הקונפרנס ליג. 35 דקות לנאתכו בהפסד של פרטיזן

תיקתקנו, 10.8/ספורט1

מוחמד אבו פאני חגג הערב (חמישי) את שערו הראשון במדי פרנצווארוש, כאשר הפציץ מ-25 מטרים בימין אל המשקוף ופנימה והעניק לאלופת הונגריה יתרון מהיר כבר בדקה השלישית, בדרך ל-1:6 מוחץ במשחק החוץ מול חמרון ספרטנס. אלופת מלטה הודחה כזכור ממוקדמות ליגת האלופות בידי מכבי חיפה והפעם טעמה מנחת רגלו של אקס הירוקים, שאחרי שלושת הבישולים בשמונה דקות כמחליף בליגה ההונגרית, יש לו גם שער בסיבוב המוקדמות השלישי של הקונפרנס ליג. כריסטופר זקריאסן כבש את השני בדקה ה-51, אחרי שבעיטות של אבו פאני ואדאמה טראורה נבלמו על ידי שחקני הגנה, ומיד לאחר מכן ברנבאש ורגה חגג צמד מהיר (53 ו-56) וגם השלים שלושער (65) רגע לפני שאבו פאני הוחלף. לוק מונטבלו צימק (87) והמחליף אווסו חתם (90).

שחקן פרנצווארוש, מוחמד אבו פאני. Laszlo Szirtesi, GettyImages
איזה גול. מוחמד אבו פאני/GettyImages, Laszlo Szirtesi

* ביברס נאתכו, שבישל פעמיים במשחק הליגה האחרון של פרטיזן בלגרד, נכנס הפעם כמחליף בדקה ה-55 וקבוצתו הפסידה 2:0 אצל סבאח באקו האזרית. בויאן לטיץ' הבוסני כבש צמד למארחת (70 ו-74) מיד אחרי החמצת פנדל של אלכסיי איסאייב (69) שכיפר עם שני בישולים.

* עטאא ג'אבר וקני סייף השלימו 90 דקות וספגו כרטיסים צהובים במדי נפטצ'י באקו, שהפסידה בביתה 3:1 לבשיקטאש החזקה. ארון אולנארה, אקס בית"ר ירושלים, ערך בכורה כמחליף אצל האזרים.

* סילבה קאני נכנס בדקה ה-67 וסייע לאוסטריה וינה לשמור על היתרון שלה, כשהיא ניצחה 1:2 בפולין את לגיה ורשה והשיגה מקדמה נאה לגומלין. מתן בלטקסה לא נכלל בסגל.

* איהאב גנאים נותר על הספסל של אקטובה הקזחית, שהובילה ברומניה ובסופו של דבר ספגה בדקה ה-89 וסיימה ב-1:1 אצל שפשי.

* במפגש ממנו תצא יריבת מכבי תל אביב (אם תעבור את א.א.ק לרנקה), צלייה הסלובנית אירחה בלובליאנה וניצחה 0:1 את נמאן גרודנו משער של הניגרי צ'וקוו איקוומסי (69). הבלארוסים יארחו את הגומלין בהונגריה.

* במוקדמות הליגה האירופית: עומר ניראון ישב על הספסל של זרינסקי מוסטאר הבוסנית, שפירקה בבית 2:6 את בריידבאליק מאיסלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully