וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד אבו פאני בישל שלישייה בשמונה דקות, ביברס נאתכו בישל פעמיים

עודכן לאחרונה: 6.8.2023 / 23:31

הרכש ממכבי חיפה נכנס בדקה ה-60 והכין בדקות 63, 66 ו-71 כשפרנצווארוש הפכה ל-3:5 מול פהרבאר. קשר פרטיזן בלגרד עם שני אסיסטים ב-0:2 על וויבודינה. החמצה גדולה לגלוך, בישול לקאני, ניצחון דרמטי ללביא

וויבודינה - פרטיזן בלגרד 2:0/ספורט1

מוחמד אבו פאני כיכב הערב (ראשון) עם שלושה בישולים תוך שמונה דקות במהפך של פרנצווארוש בחוץ מול פהרבאר. קשר הרכש ממכבי חיפה לא פתח במחזור השני בליגה ההונגרית ונכנס בדקה ה-60, אחרי שהמארחת הפכה פיגור 2:0 ליתרון 2:3. בדקה ה-63 הכין אבו פאני לנורבגי כריסטופר זכריאסן, אחרי שלוש דקות בישל גם לברנבאש ורגה ובדקה ה-71 השלים את הטריפל שלו עם אסיסט גם לאדאמה טראורה שקבע 3:5 משוגע.

* ביברס נאתכו שמר על מקומו ב-11 של פרטיזן בלגרד והוביל אותה לניצחון חוץ 0:2 על וויבודינה, שחטפה חמישייה מהכוכב האדום במחזור הראשון בליגה הסרבית. הקשר מסר בין הרגליים של השומר לסלדאניה שהבקיע בדקה ה-47 וסידר את השני לקווינסי מניח שסובב למשקוף ופנימה בדקה ה-74, שתי דקות לפני שהוחלף. פרטיזן עם ארבע נקודות מתוך שש.

הבישול הראשון של מוחמד אבו פאני

עוד בוואלה!

הפעם הסתפקה ברביעייה: 0:4 לכוכב האדום בלגרד על נפרדאק

לכתבה המלאה

* אחרי פגרה קצרה במהלכה הספיקה לשחק מול סלטיק, גמבה אוסקה חזרה לליגה היפנית והמשיכה ברצף ההצלחות שלה, הפעם עם 3:4 דרמטי בחוץ על קווסאקי פרונטלה. נטע לביא פתח כהרגלו ושיחק 79 דקות, כאשר קבוצתו איבדה יתרון 1:3 ובסופו של דבר דווהאן הברזילאי העניק בדקה השישית של תוספת הזמן ניצחון ליגה שלישי ברציפות. גמבה צברה 22 נקודות מ-24 האחרונות.

* אוסקר גלוך שיחק 13 דקות כמחליף ורשם החמצה גדולה בניצחון הביתי של רד בול זלצבורג 0:3 על טירול במחזור השני באוסטריה.

* יונס מלדה חזר מפציעה, נכנס בדקה ה-62 וסחט עבור מכלן פנדל בתוספת הזמן מול האקסית גנט, אבל חברו רוב סחופס החמיץ ומכלן הפסידה 1:0 במחזור השני בליגה הבלגית.

* זיו מורגן פתח כבלם השמאלי בשלישייה האחורית של קלוז', שהפסידה 1:0 בחוץ לסטיאווה בוקרשט במשחק צמרת ברומניה. מורגן הוחלף בדקה ה-60 ולאחר שבע דקות קבוצתו נכנעה לפנדל והפסידה לראשונה העונה. סטיאווה מושלמת אחרי ארבעה מחזורים.

צפו בתקציר המשחק של עומר אצילי

* עומר אצילי פתח בהרכב של אל עין, שניצחה 1:3 בהכנה את אל חלידיה מבחריין. שחקן הכנף היה מעורב בשער השוויון של קווין לאבה (34) וגם בעט לקורה.

* אליאל פרץ פתח בהרכב של אפולון לימסול ושיחק 53 דקות בניצחון 1:2 על פאפוס בהכנה. גודסוויי דוניו, אקס מכבי חיפה, כבש צמד מהיר לזכות המנצחת (60 בפנדל ו-63).

* סילבה קאני נכנס בדקה ה-61 ובישל לאחר 11 דקות את השער השני ב-0:2 של אוסטריה וינה בחוץ מול אוסטריה לוסטנאו. מתן בלטקסה לא נכלל בסגל.

* איהאב גנאים שיחק 17 דקות כמחליף בניצחונה הביתי של אקטובה 2:4 על קייראט אלמטי, שמהסגל שלה נעדר עופרי ארד. אקטובה שלישית בליגה הקזחית, מרחק ארבע נקודות מהפסגה. קייראט עם תשע נקודות פחות ממנה, במקום הרביעי.

* קני סייף שיחק מחצית כמחליף ועטאא ג'אבר נותר על הספסל בהפסד המפתיע של נפטצ'י באקו 1:0 בחוץ לקפאז במחזור הפתיחה באזרבייג'אן.

* אוסמה חלאיילה השלים 90 דקות בתבוסה הכואבת של גבאלה 5:0 אצל סבאח באקו במחזור הראשון בליגה האזרית. גלעד אברמוב ישב על הספסל.

* גיא חדידה שיחק שש דקות כמחליף בהפסד של צ'רנומורץ אודסה 2:0 בחוץ לקולוס קובאליבקה במחזור השני בליגה האוקראינית.

* סתיו נחמני נותר על הספסל ולא שותף בניצחון הדרמטי של סט. מירן 2:3 בחוץ על היברניאן במחזור הפתיחה בסקוטלנד. היבס כבר חזרה מפיגור 2:0, אבל המחליף הניו זילנדי אלכס גרייב העניק לאורחת את הניצחון עם שער בדקה ה-89.

* אלי דסה הפצוע נעדר מהסגל של דינמו מוסקבה, שהפתיעה עם 2:3 בדקה ה-96 במשחק חוץ מול האלופה זניט סנט פטרסבורג במחזור השלישי בליגה הרוסית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully