וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גברדיול עשוי לרשום בכורה, פפ: "בלתי אפשרי לשחזר את העונה שעברה"

בלם הרכש הנוצץ של סיטי יחכה לדקות ראשונות במשחק פתיחת העונה מול ברנלי (שישי, 22:00, ספורט1), המנג'ר הנמיך ציפיות. רודרי: "כמות המשחקים ששיחקתי בעונה שעברה לא היתה בריאה"

תקציר: ארסנל ניצחה את מנצ'סטר סיטי בפנדלים וזכתה במגן הקהילה/ספורט1

בשעה טובה ומוצלחת, עונת 2023/24 בפרמיירליג תצא מחר (שישי, 22:00, ספורט1) לדרך כשהאלופה מנצ'סטר סיטי תתארח אצל העולה החדשה ברנלי. הטרבליסטית שכבר איבדה תואר אחד העונה - מגן הקהילה, שם הפסידה לארסנל - תקווה לפתוח ברגל ימין עונה נוספת בה היא פייבוריטית ברורה לאליפות, כשמנגד אחד הסמלים הגדולים בתולדותיה - וינסנט קומפני.

במהלך הקיץ נפרדה סיטי מאילקאי גונדואן וריאד מחרז וצירפה לשורותיה את יושקו גברדיול ומתאו קובאצ'יץ' - הראשון שלא שותף במגן הקהילה עשוי לערוך הופעת בכורה, בעוד השני אמור לשמור על מקומו ב-11. קווין דה בראונה שעלה כמחליף מול ארסנל ככל הנראה יפתח בהרכב.

קווין דה בראונה שחקן מנצ'סטר סיטי מודה לקהל. רויטרס
ישוב ל-11. דה בראונה/רויטרס

מנגד, ברנלי מגיעה אחרי עונה בה צברה 101 נקודות בצ'מפיונשיפ, בתקווה לתקוע יתד בליגה העליונה. ג'יימס טראפורד צפוי לערוך הופעת בכורה בין הקורות, בדומה לג'ורדן בייר, דארה אושיי וזקי אמדוני. מצטרף אחר, מייקל אובפמי, לא כשיר.

"זה מרגיש כאילו סיימנו את העונה אתמול", אמר גווארדיולה במסיבת העיתונאים. "אנחנו מתחילים שוב מאפס. זה לא יהיה אפשרי לשחזר את העונה שעברה, זה משהו של פעם בחיים. טיפסנו על ההר הכי גבוה שיש, והפעם יהיו לנו עוד יותר קשיים כדי להגיע לשם. הכדורגל שלנו, האיכות והאופי יכריעו איך תיראה העונה הזו".

אחד משחקני המפתח של גווארדיולה, רודרי, שותף ב-56 מ-61 המשחקים אשתקד, והוא מקווה לקצת מנוחה העונה. "אני לא זוכר כמה משחקים בדיוק שיחקתי, אבל דיברתי עם המנג'ר, כי הכמות הזאת לא בריאה", אמר. "אפשר לעשות את זה עונה אחת, אבל כשזה שנתיים או שלוש ברציפות, צריך להיזהר. זה יכול גם להזיק לקבוצה. כבר דיברנו על זה. בעונה שעברה הרגשתי שאנחנו נלחמים על הכל והייתי צריך לדחוק את הגוף שלי לקצה, שיחקתי 8-9 משחקים יותר מכל שחקן אחר".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

משחקי שבת באנגליה

ארסנל - נוטינגהאם פורסט (14:30)
בורנמות' - ווסטהאם (17:00)
ברייטון - לוטון (17:00)
אברטון - פולהאם (17:00)
שפילד יונייטד - קריסטל פאלאס (17:00)
ניוקאסל - אסטון וילה (19:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully