וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויל ריימן שוחרר, נקבע סגל הנבחרת למוקדמות הטורניר הקדם אולימפי

9.8.2023 / 11:52

המתאזרח שהחליף את גינת הפצוע נופה בעצמו בגלל פציעה בשריר הירך האחורי. המשחק הראשון: בשבת מול מקדוניה הצפונית (19:00)

דריבל פינת הכדורסל על הפרישה של גיא פניני, 8.8/מערכת וואלה!

איגוד הכדורסל פרסם הבוקר (שני) את הסגל הסופי של נבחרת ישראל למוקדמות הטורניר הקדם אולימפי, שיחלו בסוף השבוע בטאלין שבאסטוניה. רשימת 12 השחקנים נסגרה עם ניפויו של המתאזרח וויל ריימן, ששוחרר בגלל פציעה בשריר הירך האחורי. הנבחרת תמריא מחר לאסטוניה ומשחקה הראשון בטורניר יהיה בשבת ב-19:00 נגד מקדוניה הצפונית. לאחר מכן תפגוש ישראל את אסטוניה וצ'כיה ואם תסיים ראשונה בבית א' היא תצטרך לעבור את חצי הגמר והגמר, כדי להשיג את הכרטיס לטורניר הקדם אולימפי בקיץ הבא, שם תינתן ההזדמנות להעפיל למשחקי פריז 2024.

הסגל המלא: בר טימור (קפטן), ים מדר, גיל בני, יפתח זיו, רועי הובר, יאיר קרביץ, רועי פריצקי, נתנאל ארצי, עוז בלייזר, נועם אביבי, גבי צ'אצ'אשווילי, רומן סורקין.

ים מדר, שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
ינסה לקרב את נבחרת ישראל למשחקים האולימפיים. ים מדר/ברני ארדוב

כידוע, המאמן אריאל בית הלחמי נאלץ להסתדר עם חיסורים רבים בקמפיין הראשון שלו כמאמן הנבחרת הבוגרת. ריימן עצמו הובא כמחליף לתומר גינת שנפצע במשחק ההכנה הראשון, כשגם דני אבדיה, איתי שגב ונמרוד לוי שוחררו במהלך השבועות האחרונים בגלל פציעות, תמיר בלאט ויובל זוסמן כלל לא עמדו לרשות בית הלחמי מלכתחילה מאותה סיבה, ואילו עידן זלמנסון, ג'ון דיברתולומאו ורפי מנקו לא הגיעו מסיבות אישיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully