וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויל ריימן הצטרף לאימוני הנבחרת: "כיף לתמוך במדינה"

31.7.2023 / 18:28

המתאזרח שהגיע מארצות הברית כדי להחליף את גינת הפצוע חבר לסגל: "מתרגש להיות עם החברים, זה שונה מלשחק נגדם". נמרוד לוי אמור לחזור לאימונים במהלך השבוע

וויל ריימן נבחרת ישראל בכדורסל/נבחרת ישראל בכדורסל

נבחרת ישראל בכדורסל שבה היום (שני) להתאמן בהיכל שלמה אחרי טורניר ההכנה בהונגריה בסוף השבוע, בו הביסה את הונגריה והפסידה במשחק צמוד לאיסלנד. הנבחרת קיבלה חצי יום חופש אתמול בהונגריה לפני שהמריאה אחרי הצהריים לארץ, וכאמור היום שבה להתאמן.

מי שהצטרף לאימונים הוא המתאזרח וויל ריימן, שלא היה בתוכניות הראשוניות, אך בסוף השבוע הוחלט לקרוא לו מביתו בארצות הברית בשל הפציעה של הקפטן תומר גינת שיפספס את הקמפיין הקרוב. היום הוא ערך אימון בכורה עם הנבחרת.

"לא חשבתי שאהיה בישראל השנה", אמר ריימן שהצטרף למכבי תל אביב והושאל מיד לסן קנטן מהליגה הצרפתית, "תמיד כיף לחזור לכאן, לתמוך במדינה ולתת כל מה שיש לי. אני מצפה לאימון הראשון, אני מחכה לראות את החברים שלי, זה שונה מלשחק נגדם, אני הפעם איתם ומתרגש".

שחקן נבחרת ישראל בכדורסל נמרוד לוי. אודי ציטיאט
יחזור לאימונים. נמרוד לוי/אודי ציטיאט

מי שעוד אמור לחזור לאימונים במהלך השבוע הוא נמרוד לוי שהחמיץ את שני המשחקים בהונגריה בשל פציעה ברגלו. לוי אמור ליטול חלק באחד משני משחקי ההכנה שייערכו בלטביה בסוף השבוע הקרוב, במה שיהיו משחקי ההכנה האחרונים לפני היציאה לאסטוניה לשלב הבתים בטורניר המוקדמות הקדם אולימפי, בו תפגוש ישראל את אסטוניה, צ'כיה וצפון מקדוניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully