וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תספוג עונש הפחתת נקודות? צ'לסי עומדת בפני בעיות פיננסיות

הפרמיירליג עשויה לפתוח בחקירה נגד המועדון על עסקאות ותשלומים שלא דווחו בדו"חות הכספיים של הבלוז בימי רומן אברמוביץ'. עלולים להיקנס ולקבל ענישה מחמירה

שערי השבוע, 8.8/ספורט1

צ'לסי תפתח את עונת משחקי הפרמיירליג הקרובה ביום ראשון (18:30, ספורט1) במשחק ענק מול ליברפול, כבר במחזור הראשון של הליגה האנגלית. עוד לפני שריקת הפתיחה של העונה, הבלוז נראים שבדרך להרבה עבודה מאחורי הקלעים ובבתי משפט שעלולה לפגוע במועדון עד כדי הורדת נקודות.

לפי דיווחים באנגליה, הפרמיירליג תחקור את צ'לסי על תשלומים של מיליוני ליש"ט לחברות חוץ זרות בתקופתו של רומן אברמוביץ' כבעלי הקבוצה. המליארדר הרוסי-ישראלי שרכש את המועדון ב-2003 ומכר אותו ב-2022 לטוד בולי האמריקאי בעקבות הסנקציות על רכושו ועסקיו מהמלחמה בין רוסיה לאורקאינה, פעל על פי החשד בתשלומים לגופים שונים שלא דווחו בדו"חות הכספיים של צ'לסי, בניגוד לתקנות הפיננסיות.

בעלי צ'לסי, טוד בולי. Robin Jones, GettyImages
יצליח לסדר את המצב לפני פתיחת העונה? בולי/GettyImages, Robin Jones

עוד בכדורגל עולמי

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

מי שדיווח על החשד כי העסקאות היו בעייתיות מלכתחילה הוא לא אחר מאשר בולי בעצמו, שסיפר על הדברים בזמן השתלטותו על המועדון מידי אברמוביץ'. צ'לסי הגיעה בעבר להסכם של 8.6 מיליון ליש"ט מול אופ"א על הפרות של "פייר פליי פיננסי" בימי בעלותו של אברמוביץ', אך כעת תשלומים כמו לאביו של אנדראס כריסטנסן ששיחק במועדון, עלולים להוות פתיחה מחודשת של החקירה.

החשש הגדול בסביבת המועדון היא כי הם עלולים לספוג עונשים שונים כמו איסור העברות, קנסות כבדים ואף הורדת נקודות במקרה החמור ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully