וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארי נוויל: "ארסנל תזכה באליפות, מנצ'סטר סיטי תסיים שנייה"

שחקן העבר ניתח: "ההחתמות של ארטטה היו מאוד מדויקות. ליברפול ויונייטד לא בתמונות האליפות". קראגר הולך עם האלופה המכהנת

תקציר: ארסנל ניצחה את מנצ'סטר סיטי בפנדלים וזכתה במגן הקהילה/ספורט1

בשעה טובה ומוצלחת, תצא לדרך עונת 2023/24 בפרמיירליג בסוף השבוע הקרוב. מנצ'סטר סיטי תארח את ברנלי במשחק הפתיחה, ובעוד האלופה של פפ גווארדיולה נחשבת לפייבוריטית הברורה להניף פעם נוספת את הצלחת, יש מי שמאמינים שזו תהיה העונה של סגניתה אשתקד, ארסנל.

"בגלל שסיטי זכתה שלוש פעמים ברציפות ואף קבוצה מעולם לא זכתה בתואר ארבע פעמים ברציפות, אני הולך על ארסנל", חרץ גארי נוויל, שאהב את צירופם של דקלן רייס, קאי האברץ ויוריין טימבר. "סיטי תסיים שנייה, ואחריה מנצ'סטר יונייטד, ליברפול, צ'לסי ואסטון וילה. ארסנל לא היתה יכולה לעשות הרבה יותר ממה שעשתה כדי לסגור את הפער מסיטי, ההחתמות שלה מאוד מדויקות. הם ישתפרו בעונה הקרובה".

ארסנל, זוכת מגן הקהילה לעונת 2023/24. רויטרס
זו רק ההתחלה? ארסנל חוגגת זכייה במגן הקהילה/רויטרס

עוד בכדורגל העולמי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

שחקן העבר הוסיף וניתח: "גם צ'לסי תהיה טובה יותר עם המנג'ר החדש שלה, היא לא יכולה להיות גרועה יותר. ליברפול לא בתמונה כרגע, וגם יונייטד לא תתחרה על אליפות. אלא אם הן וצ'לסי יחוללו נס בזמן שנותר עד סגירת חלון ההעברות, ארסנל תהיה הקבוצה היחידה שתוכל להתחרות עם סיטי על האליפות. יהיה מעניין לראות איך סיטי תיראה העונה, אחרי הטרבל. אם מישהו מסוגל לטפס שוב על ההר ולזכות, זה פפ גווארדיולה".

לעומת נוויל, ג'יימי קראגר חזה כי האליפות תישאר אצל פפ: "סיטי תזכה פעם נוספת. אחריה יהיו ארסנל, ואז ליברפול, מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי וטוטנהאם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully