וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 8.8: ראיה סיכם בארסנל, טוטנהאם עם צמד החתמות

השוער יעבור מברנטפורד ויתחרה עם רמסדייל על העמדה, התרנגולים הודיעו על רכישת ואן דה ון ואלחו וליז. באיירן מינכן תציע 110 מיליון יורו עבור קיין, ווקר צפוי להאריך חוזה בסיטי, לברמנטו עבר מסאות'המפטון לניוקאסל

תקציר: ליברפול - דרמשטאט 1:3/ספורט1

העברות

* טוטנהאם הודיעה על רכישתו של מיקי ואן דה ון, בלם הולנדי בן 22 המגיע אליה מוולפסבורג. לפי הדיווחים שילמו הספרס 34.5 מיליון פאונד, והוא חתם עד 2029. בנוסף לואן דה ון, התרנגולים הכריזו גם על החתמתו של אלחו וליס. החלוץ הארגנטינאי בן ה-18 חתם בטוטנהאם עד 2029 תמורת 18 מיליון ליש"ט שישולמו לרוסאריו סנטרל.

* יהלום חדש בברצלונה: אלופת ספרד הודיעה על החתמת נואה דארביש בן ה-16 מפרייבורג, שישחק העונה בקבוצת המילואין. הבלאוגרנה החתימה אותו תמורת 2.5 מיליון יורו לצד 5 מיליון בבונוסים, החוזה הוא לשלוש שנים וסעיף השחרור עומד על מיליארד יורו.

* הבלם האורוגוואי פקונדו גונסאלס (20), ששיחק אשתקד בוולנסיה ב', חתם ביובנטוס עד 2026 וככל הנראה יושאל בעונה הקרובה.

* ניוקאסל הציגה את טינו ליברמנטו, שנרכש מסאות'המפטון תמורת כ-32 מיליון ליש"ט. האנגלי בן ה-20 חתם עד קיץ 2028 ויתחרה עם קירן טריפייר על מקום בהרכב בעמדת המגן הימני.

* אחרי שבילה אצלה העונה כמושאל, ניקולה ולאשיץ' נרכש על ידי טורינו כאשר האיטלקים שילמו לווסטהאם 12 מיליון יורו.

* ורדר ברמן צירפה את הקשר סנה לינן. הבלגי בן ה-24 נרכש מאוניון סט. ז'ילואז תמורת כ-2 מיליון יורו.

* אקס מכבי תל אביב, אנדראס יאניוטיס, הוצג בקסימפשה הטורקית. השוער היווני שיחק בשנתיים האחרונות באטרומיטוס והגיע לקסימפשה ללא תמורה אחרי שסיים חוזה.

* גרנאדה שעלתה ללה ליגה, החתימה לשנתיים את המגן הימני ווילפרד מנאפה. הפורטוגלי בן ה-29 סיים חוזה בפורטו והגיע בחינם.

שארל דה קטלארה שחקן מילאן. Marco Luzzani, GettyImages
יתניע מחדש בברגמו. דה קטלארה/GettyImages, Marco Luzzani

שמועות

* לפי פבריציו רומאנו, הארי קיין עדכן את ראשי טוטנהאם ובאיירן מינכן כי היה רוצה לחתוך את גורל עתידו לכאן או לכאן, עד סוף השבוע. "קיין לא רוצה לעבור אחרי תחילת עונת הפרמיירליג ביום ראשון", צייץ רומאנו. לפי "סקיי", הבווארים צפויים להגיש הצעה חדשה בשווי 110 מיליון יורו.

* רומאנו דיווח גם על כך שארסנל הגיעה לסיכום מול ברנטפורד על רכישתו של דויד ראיה. השוער הספרדי יחתום בשורות התותחנים ויתחרה עם ארון רמסדייל על אפודת השוער הראשון במהלך העונה.

* לפי ה"את'לטיק", קייל ווקר שינה את דעתו והחליט להישאר במנצ'סטר סיטי במקום לעבור לבאיירן מינכן בעקבות השיחות עם פפ גווארדיולה. למגן חוזה לעוד שנה, אך הוא צפוי לחתום בקרוב על הארכת חוזה.

* לפי דיווחים בטורקיה, אלכס אוקסלייד צ'מברליין בדרך לאיסטנבול לקראת חתימה בבשיקטאש. האנגלי עזב הקיץ את ליברפול לאחר שהסתיים חוזהו.

* שארל דה קטלארה שלא התאקלם במילאן, קרוב מאוד למעבר לאטאלנטה והתנאים כבר סוכמו. הבלגי הצעיר יושאל תמורת 3 מיליון יורו ולאטאלנטה תהיה אופצית רכישה בגובה 23 מיליון יורו + 4 מיליון יורו בבונוסים.

* אדסון אלברס צפוי להמריא היום ללונדון כדי להשלים את המעבר מאייאקס לווסטהאם. הפטישים ישלמו על המקסיקני הבינלאומי כ-34 מיליון ליש"ט.

* מנצ'סטר יונייטד מעלה הילוך בנסיונות שלה לדלל את הסגל ולגייס כ-100 מיליון ליש"ט. על הפרק עומדות השיחות עם ווסטהאם בנוגע למכירת הארי מגווייר וסקוט מקטומיניי (הקבוצה של דייויד מויס מציעה 77 מיליון ליש"ט על שניהם) והשאלה של דוני ואן דה בייק לריאל סוסיאדד. השדים האדומים גם מקווים למצוא קבוצה שתרכוש את פרד.

* צ'יפריאן טטרושאנו שסיים את חוזהו במילאן, צפוי להצטרף לקבוצה הסעודית אבחה. השוער הרומני, 37, ירוויח כ-1.8 מיליון יורו לעונה בקבוצה אותה מאמן צ'סלב מיכנייביץ' הפולני.

* פיורנטינה וספציה סיכמו את כל הפרטים בנוגע למכירתו של החלוץ אמבלה אנזולה לוויולה. ספציה תקבל על החלוץ האנגולי 13 מיליון יורו.

* פיינורד מקווה לסגור עד סוף השבוע את רכישתו של לוקה איבנושץ מדינמו זאגרב תמורת כ-10 מיליון יורו. יחד עם זאת, הקרואטים רוצים שהקשר הפנטסטי ישחק בשני המשחקים נגד א.א.ק אתונה במוקדמות ליגת האלופות, ויעבור רק בעוד כשבוע וחצי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully