וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"את התשובות לכל מי שמפקפק בו בישראל, ריברו ייתן על הפרקט"

בקובה משוכנעים שכל הצדדים ירוויחו מהמעבר של הסנטר למכבי תל אביב: "מי שחושב שזה צעד אחורה בקריירה, מדבר מתוך בורות. זה הזמן שלו לעשות קפיצת מדרגה ביורוליג"

דריבל, 1.8/עריכה: זיו שטיינר

בקובה כבר עוקבים מקרוב אחרי מכבי תל אביב בעקבות הצטרפותו של חסיאל ריברו, הכדורסלן הבכיר במדינה. הרמת הגבה והספקנות של אוהדי הצהובים אחרי צירופו של שחקן הפנים הגיעו גם לשם - אבל בתקשורת המקומית משוכנעים שהקהל הישראלי יתבדה.

"לצד כמה תגובות תומכות במהלך, רבים מאוהדי מכבי תל אביב מתייחסים אל חסיאל כאל סימן שאלה", כתבו אתמול (שבת) באתר המקומי "Allin1deportes". "האוהדים הישראלים מודאגים מחוסר הניסיון של חסיאל ברמות הגבוהות של אירופה, אבל את התשובות הוא ייתן לכולם על הפרקט. אין לו ברירה אחרת".

בכתבה טוענים שסימני השאלה בנוגע למעבר של ריברו מגיעים גם מקובה. "חובבי הכדורסל בקובה הגיבו לצעד שלו בצורה הקשה מכולם. היה מי שטען שזהו צעד אחורה בקריירה, כי הוא עזב את הליגה שנחשבת לשנייה הכי טובה בעולם, ועבר לליגה זניחה ולא מוכרת כמו הליגה הישראלית. כואב לומר זאת - אבל מי שחושב ככה מדבר מתוך בורות. נכון שהליגה הישראלית הרבה פחות טובה מהספרדית, אבל המטרה העיקרית של ריברו היא לא להשתלב בליגה, אלא ביורוליג. הוא צריך לבסס את עצמו כשחקן יורוליג שמתאים לרמות הגבוהות, והתפקיד שלו במכבי תל אביב יהיה הרבה יותר משמעותי מאשר בולנזסיה. גם מבחינה כספית, ריברו ירוויח סכום הרבה יותר גבוה בישראל".

חסיאל ריברו. MA Polo, Valencia Basket, אתר רשמי
יענה לביקורות על המגרש? ריברו/אתר רשמי, MA Polo, Valencia Basket

לסיכום, טען הכותב, "המעבר של ריברו למכבי תל אביב הוא ווין-ווין-סיטואיישן. בטווח הקצר, כל הצדדים ירוויחו. 'פאפי' כבר כמעט בן 30, וזה הזמן שלו לעשות את קפיצת המדרגה הגדולה בקריירה ולהתבסס בטופ של הכדורסל האירופי. מכבי תל אביב תעניק לו הזדמנות טובה לעשות זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully