וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפי שפורסם בוואלה! ספורט: חסיאל ריברו חתם במכבי תל אביב

30.7.2023 / 18:20

הפורוורד/סנטר הקובני שחתם לשנתיים הגיע גם הוא משורות ולנסיה, כמו ג'יימס ווב, והפך לשחקן הרביעי שמצטרף הקיץ לאלופה: "אני סופר מאושר ומתרגש לקראת ההזדמנות החדשה הזו". נכון לעכשיו אין כוונה להחתים זר שמיני

מכבי תל אביב חוגגת את הזכייה באליפות/צילום ועריכת וידאו: לילך וייס

מכבי תל אביב הכריזה היום (ראשון) על החתמתו של חסיאל ריברו לשנתיים, שהפך למצטרף הרביעי לצהובים בקיץ הזה, אחרי ג'יימס ווב, תמיר בלאט ואנטוניוס קליבלנד. על מועמדותו של ריברו, שהחוזה שלו יהיה לעונה הקרובה עם אופציה של המועדון לשנה נוספת, פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. בדיוק כמו ווב, גם הפורוורד/סנטר הקובני הגיע משורות ולנסיה.

בכך גדלה מצבת הזרים בסגל של עודד קטש לשבעה בסך הכל, כאשר לפי אימוני קדם העונה יחליטו בקבוצה אם לעבות את הקו הקדמי בזר נוסף. ריברו, אגב, עלה כמועמד למכבי תל אביב כבר לפני שנתיים, אולם בזמנו הוחלט להחתים את ג'יילן ריינולדס בסופו של דבר. הקיץ בחנו גם באסקוניה והפועל תל אביב את האפשרות לצרפו.

בעונה שעברה העמיד שחקן הפנים של נבחרת קובה ממוצעים של 9.4 נקודות למשחק ביורוליג עבור ולנסיה, כשבדרך לשם קלע ב-58% מהשדה. בליגה הספרדית רשם 11.7 נקודות למשחק. מדובר בשחקן התקפה איכותי עם ידיים טובות מתחת לסל, שלוקה בצד ההגנתי ובריבאונד (4.1 ריבאונדים למשחק בספרד, 3.5 ביורוליג).

חסיאל ריברו, שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
שם חדש בצבע. ריברו/אתר רשמי, מכבי תל אביב

עוד כדורסל ישראלי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

ריברו אמר לאתר הרשמי של מכבי תל אביב: "אני סופר מאושר ומתרגש לקראת ההזדמנות החדשה הזו. אנחנו רוצים שהפרויקט הגדול הזה העונה יניב הרבה הצלחות ודברים טובים. אני לא יכול לחכות להגיע ולהצטרף למשפחה. אני רוצה להגיד לאוהדים שעוקבים אחרינו שיהנו מהעונה הזו ושניתן את הכל על המגרש".

עודד קטש אמר: "חסיאל ריברו הוא שחקן מוכח ביורוליג עם ניסיון. הוא ורסטילי ויכול לשחק גם בעמדה 4 וגם בעמדה 5, שחקן שיכול להוסיף לנו קשיחות". המנהל הספורטיבי אבי אבן הוסיף: "אני שמח שחסיאל ריברו מצטרף. הוא ייתן לנו את המענה למספר אלמנטים שחיפשנו, וביניהם קשיחות והיכולת לשחק בשתי עמדות הפנים. ריברו, כידוע, מכיר את היורוליג ויתאים ל-DNA של הקבוצה שנבנתה ושל המועדון שלנו. מדובר בשחקן רעב ומחויב, שמשאיר הכל על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully