וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב בוחנת אפשרות לצרף את חסיאל ריברו

28.7.2023 / 12:30

הסנטר הקובני (2.06, 29) שהוזכר לאחרונה כמועמד גם להפועל תל אביב, נחשב לאחד משחקני הפנים הבכירים שנותרו בשוק האירופי. הוא עשוי להפוך לשחקן ולנסיה השני שעובר הקיץ למכבי תל אביב אחרי ג'יימס ווב, ולשלישי שמגיע לישראל לצד קייל אלכסנדר

דריבל, 25.7: פינת כדורסל על הבעלים של הפועל ת"א והפועל ירושלים/מערכת וואלה, זיו שטיינר

מכבי תל אביב בוחנת את האפשרות לצרף את חסיאל ריברו. הצהובים בוחנים את השוק, והסנטר הקובני שסיים חוזה בולנסיה הוא אחד מגבוהי היורוליג הבכירים שנותרו בשוק, לאחר שנכון לעכשיו דחה הצעות מקבוצות בדרך נמוך יותר.

ריברו היה מועמד בכיר בשלב מוקדם של הקיץ לבאסקוניה, ואף הפועל תל אביב בחנה לאחרונה אפשרות לצרפו. אם הוא יצטרף למכבי תל אביב, הוא ימשיך את מה שכבר מסתמן כתופעה, ויהיה "פליט" ולנסיה השלישי שמגיע לישראל הקיץ. הצהובים החתימו מוקדם יותר הקיץ את ג'יימס ווב מהקבוצה הספרדית, ומשורותיה הגיע קייל אלכסנדר להפועל תל אביב.

צפו בביצועיו של ריברו בליגה הספרדית בעונה החולפת

ריברו העמיד בעונה החולפת ממוצעים של 9.4 נקודות למשחק (58% מהשדה) ביורוליג. בליגה הספרדית הוא קלע 11.7 נקודות למשחק. מדובר בשחקן התקפה איכותי עם ידיים טובות מתחת לסל, שלוקה בצד ההגנתי ובריבאונד (4.1 ריבאונדים למשחק בספרד, 3.5 ביורוליג).

המסע של ריברו ליורוליג היה ייחודי ומסקרן. הוא החל את דרכו המקצוענית בליגה הקובנית, עבר ב-2018 לבוקה ג'וניורס, והגיע לאירופה לראשונה כעבור שנה כשחתם בסן פאבלו בורגוס. במהלך השנתיים בהן שיחק בקבוצה, ריברו זכה איתו פעמיים בליגת האלופות של פיב"א, וב-2021 נכלל בחמישייה השנייה של מצטייני העונה. באותה שנה נבחר גם לחמישיית המצטיינים השנייה של הליגה הספרדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully