וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין התקדמות: ישראל הפסידה 75:69 לאוקראינה

לפני מוקדמות הטורניר הקדם אולימפי, הנבחרת רשמה תצוגה בינונית וסיימה את ההכנה עם ניצחון אחד בארבעה משחקים. 18 לבלייזר

שבוע לפני שהדבר האמיתי מתחיל, נבחרת ישראל נוצחה הערב (שבת) בניסוי הכלים האחרון שלה לקראת מוקדמות הטורניר הקדם אולימפי. אריאל בית הלחמי ושחקניו הפסידו 75:69 לנבחרת אוקראינה בריגה שבלטביה, שם כזכור סיימו בשוויון 66:66 נגד הולנד אמש. בשבת הבאה תשחק ישראל מול מקדוניה הצפונית באסטוניה, במשחק הראשון של המפעל שיקבע את העולות לטורניר הקדם אולימפי בקיץ הבא

ללא נמרוד לוי, שנפצע בכתפו בפעם השנייה הקיץ וייבדק עם חזרת הנבחרת ארצה מחר, פורוורד אחר בלט בכחול-לבן: עוז בלייזר תרם דקות טובות שעזרו להעיר את ישראל ברבע השני, ולהפוך בהמשך את התוצאה ברבע השלישי, אחרי דקות ארוכות בפיגור. גם רומן סורקין התעורר לאחר ההפסקה וסיים את המשחק כספק הנקודות העיקרי מלבד בלייזר, אלא שדווקא כשהחבורה של בית הלחמי נכנסה למומנטום הטוב ביותר שלה במשחק, אוקראינה הגיבה בריצה שהחזירה לה את היתרון - עליו שמרה עד הסיום.

בסך הכל סיימה ישראל את תקופת ההכנה עם ניצחון אחד מארבעה משחקים: כזכור, בשבוע שעבר גברה 68:90 על הונגריה והפסידה 81:79 לאיסלנד.

קלעו לישראל: עוז בלייזר 18 (3/4 ל-3, 5 חטיפות), רומן סורקין 14, ים מדר 10, בר טימור 9, 6 אסיסטים ו-3 חטיפות, נתנאל ארצי 8, נועם 4 אביבי 4, גבי צ'אצ'אשווילי, רועי הובר ויפתח זיו 2 כל אחד.

גבי צ'אצ'אשווילי, שחקן נבחרת ישראל. basketball_somova, אתר רשמי
נבחרת ישראל לא נראית מוכנה לדבר האמיתי. גבי צ'אצ'אשווילי/אתר רשמי, basketball_somova

מהלך המשחק

רבע 1:

מדר פגע מחצי מרחק בניסיון הראשון במשחק, קרבצוב הטביע בצד השני ובהמשך הפך ל-2:4 מהקו. פטרוב הגדיל בשלשה, צ'אצ'אשווילי עלה על הלוח עם דאנק וטימור הוסיף קליעת עונשין. קובליאר צלף עוד אחת מחוץ לקשת, מדר הקטין ל-10:7 ואחר כך קלע זריקה מהקו. פוסטובוי הניח שתיים קלות, ארצי השווה עם ארבע רצופות. פבלוב ובוברוב פתחו פער של שלוש נקודות, אביבי צימק אבל קרוטוס קבע 14:17 על הבאזר.

רבע 2:

פוסטובוי ואביבי החליפו סלים, נקודת עונשין של ארצי הורידה ל-19:17. קובליאר ופטרוב צלפו מרחוק וההפרש קפץ לשמונה. תרגיל יפה אחרי פסק זמן הסתיים בדאנק של סורקין, מישולה קלע בצד הנגדי, בלייזר הגיב בשלשה, ווינאלוביץ' השיב באותו מטבע אבל בלייזר קבר עוד אחת מעבר לקשת - 30:25. הפורוורד הוסיף שתיים מהקו, זוטוב עם סל ואסיסט לקרבצוב החזיר את הפער לשבע. טימור קלע חמש רצופות, שלשה של קובליאר הורידה את אוקראינה ביתרון 32:37 להפסקה.

בר טימור במדי נבחרת ישראל. fiba.com, אתר רשמי
דווקא אחרי המומנטום החיובי, הגיעה ריצה של היריבה. בר טימור/אתר רשמי, fiba.com

רבע 3:

בלייזר הטביע מאסיסט יפה של טימור, קרבצוב הגיב בדאנק משלו. טימור סידר לבלייזר עוד סל, האחרון סחט עבירה בדרך וצימק ל-39:37. שלשה של ארצי הפכה אחרי זמן רב, אבל פטרוב צלף אחת בעצמו. שמונה רצופות של סורקין העניקו לישראל 42:48. טימור חטף ודהר לשתיים קלות, שלשה של קובליאר עצרה ריצת 3:16 ישראלית. מדר תרם קליעות עונשין, אבל קובליאר וזוטוב צלפו לשלוש, פוסטובוי הפך במהלך של סל ועבירה וזוטוב חטף בדרך ל-52:55 אוקראיני. זוטוב הלוהט הוסיף עוד שתיים מהקו, הובר ניסה לעצור את הסחף אבל האוקראיני לא היה מסוגל להחטיא - והוסיף שלשה. קובליאר הגדיל בסל וזיו הקטין ל-62:56 בסיום הרבע.

רבע 4:

סל של פוסטובוי נענה בשלשה של סורקין, אבל בוברוב וקרבצוב הרחיקו את הצהובים לפלוס 9. אחרי סל של בלייזר, קרבצוב וזוטוב סידרו לנבחרתם יתרון דו-ספרתי ראשון במשחק - 61:72. מדר וסורקין קלעו נקודת עונשין כל אחד, בלייזר הוסיף שלשה, הובר חטף ומדר הוריד למינוס ארבע, כדקה וחצי לסיום. טימור השאיר נקודה על הקו, הנבחרת איבדה ריבאונד הגנה חשוב, קרבצוב דייק בזריקת עונשין, מדר החטיא ניסיון שלשה ו-ווינאלוביץ' חתם את תוצאת הסיום - 69:75 לאוקראינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully