וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיבה לדאגה? נבחרת ישראל סיימה ב-66:66 עם הולנד

הנבחרת של אריאל בית הלחמי רשמה הופעה לא מרשימה מול הולנד של אריק שיבק, וקליעות עונשין של רומן סורקין 6 שניות לסיום מנעו הפסד שני במשחקי ההכנה. ים מדר בלט עם 18 נקודות, אבל הכחולים-לבנים שוב התקשו מאוד מול יריבה נחותה על הנייר

תיקתקנו, 4.8/ספורט 1

נבחרת ישראל רשמה הערב (שישי) עוד הופעה לא מרשימה במשחקי ההכנה שלה לטורניר הקדם אולימפי שייערך בחודש הבא. הכחולים-לבנים סיימו ב-66:66 עם נבחרת הולנד, אחרי שמאמני הנבחרות אריאל בית הלחמי ואריק שיבק סיכמו ביניהם על סיום המשחק ללא הכרעה.

רומן סורקין קלע שתי קליעות עונשין כ-6 שניות לסיום וקבע את תוצאת המשחק, אחרי עוד משחק בו ישראל התקשתה מאוד מול יריבה נחותה על הנייר. אחרי שסיימה את טורניר ההכנה בהונגריה עם ניצחון על הנבחרת המקומית ועם הפסד לאיסלנד, הנבחרת קיוותה להציג יכולת טובה יותר במשחקה הראשון בטורניר ההכנה בריגה, אבל שוב התקשתה מאוד בצד ההתקפי, והציגה משחק מפוזר ומבולגן.

ים מדר היה הבולט בשורות הנבחרת עם 18 נקודות, רומן סורקין סייע לו עם 15 ו-וויל ריימן ערך הופעת בכורה אחרי שנקרא לדגל בעקבות הפציעה של תומר גינת, אבל כנראה שבית הלחמי ייקח מעט מאוד דברים מהמשחק הזה. נתנאל ארצי עם 7 נקודות, עוז בלייזר עם 6 ויפתח זיו עם 6 עוד היו סבירים יחסית, אבל היכולת הקבוצתית היא בהחלט סיבה לדאגה.

נמרוד לוי שחזר אחרי שהתאושש מפציעה, נפצע בשנית ברבע השני ולא חזר לפרקט. מחר תפגוש ישראל את נבחרת אוקראינה ותנסה לתקן את הרושם.

קלעו לנבחרת ישראל: ים מדר 18, רומן סורקין 15, נתנאל ארצי 7, עוז בלייזר 6, יפתח זיו 6, בר טימור 5, גבי צ'אצ'אשווילי 3, רועי הובר 2, נמרוד לוי 2, וויל ריימן 2.

אריאל בית הלחמי עם שחקני נבחרת ישראל. באדיבות איגוד הכדורסל, אתר רשמי
הכנה נוספת לקראת היציאה לטורניר הקדם אולימפי. הנבחרת הערב/אתר רשמי, באדיבות איגוד הכדורסל

מהלך המשחק

הנבחרת פתחה בחמישייה עם ים מדר, בר טימור, עוז בלייזר, נמרוד לוי ורומן סורקין. הנבחרת טיווחה מחוץ לקשת בדקות הראשונות. בלייזר צלף שתי שלשות, מדר קלע אחת משלו ואחרי שלוש דקות וחצי התוצאה עמדה על 11:11. לעומת יפתח זיו שנראה מעט מפוזר בדקות האחרונות של הרבע, גבי צ'אצ'אשווילי עלה היטב מהספסל ועם פעולות טובות בהגנה ובהתקפה עזר לישראל לסיים את הרבע הראשון בשוויון, 19:19.

מדר צלף שלשה נוספת בפתיחת הרבע השני ורומן סורקין קלע 4 נקודות רצופות, אבל ההולנדים המשיכו להישאר צמודים והובילו 29:30 כשנותרו חמש דקות וחצי למחצית. מדר כבר הגיע ל-12 נקודות, אבל ההולנדים לא איפשרו לכחולים-לבנים לברוח. עם הירידה להפסקה, ישראל הובילה 37:39.

בפתיחת הרבע הראשון עלתה ישראל ליתרון 37:41, אבל סורקין ירד לספסל, ריימן פספס שוב ושוב מתחת לסל והולנד רצה 0:9, בדרך לפסק זמן של אריאל בית הלחמי. הרבע החלש של ישראל נמשך, וההולנדים המשיכו להשתלט על העניינים. רק כמה החטאות של ההולנדים ממצבים נוחים הורידו את ישראל לקראת הרבע האחרון בפיגור מינימלי, אחרי רבע בו קלעה 7 נקודות בלבד. 46:50 להולנד בתום הרבע.

הרבע האחרון לא הביא איתו בשורה לנבחרת. הולנד המשיכה לתת את הטון, כשמנגד ישראל מתקשה מול הגודל והאתלטיות של היריבה. שלשה של רומן סורקין צמצמה ל-59:62 להולנדים שלוש וחצי דקות לסיום, ונתנה תקווה לבית הלחמי. ישראל ייצרה ריצת 0:7 שהשלימה מהפך - 62:63 לכחולים-לבנים - בזכות קליעות עונשין של ים מדר. הניצחון כבר נראה בידיים של ישראל, אבל החטאה של סורקין ואיבוד של מדר איפשרו להולנדים להפוך. למזלה של ישראל, סורקין לקח כדור חוזר בהתקפה, סחט עבירה ודייק פעמיים מקו העונשין כדי לקבוע 66:66 בסיום. שני המאמנים החליטו לא לחדש את המשחק ולוותר על ההארכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully