וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה לא נכון!!": ג'ון וול הכחיש מעבר אפשרי לאולימפיה מילאנו

הרכז בן ה-32 השתמש בחשבון הטוויטר שלו כדי להבהיר שאין בכוונתו לשחק ביורוליג בעונה הקרובה: "מאיפה כולכם מקבלים את המידע הזה?"

דריבל, 1.8/עריכה: זיו שטיינר

עונת היורוליג רחוקה חודשיים מפתיחתה, אבל הפגרה עד כה משוגעת למדי. השיא שלה היה כאשר קמבה ווקר עשה את המעבר מה-NBA לטובת מונאקו ונראה היה שכוכב על נוסף יעשה את הדרך לאירופה, אבל הלילה (בין רביעי לחמישי) הגיעה ההכחשה מצדו של ג'ון וול.

הרכז שנחתך ממפיס בפברואר שלושה ימים אחרי שהועבר מלוס אנג'לס קליפרס, הוזכר כמועמד לאולימפיה מילאנו ואף נכתב באתר "באסקטניוז" שהאיטלקים "בוחנים את האפשרות לצרפו", אלא שהוא הכחיש זאת בתוקף הלילה כשציטט את הדיווח הנ"ל וצייץ "מאיפה כולכם מקבלים את המידע הזה? זה לא נכון!!".

עוד חדשות יורוליג

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

וול בן ה-32 הגיע ל-NBA ב-2010 כשנבחר ראשון בדראפט על ידי וושינגטון וויזארדס, במדיה כיכב במשך עשור. הוא לא רק אחד השחקנים הכי אתלטיים ששיחקו בליגה הטובה בעולם מאז תחילת העשור הקודם, אלא גם כוכב עם קבלות שהופיע חמש פעמים במשחק האולסטאר ובעונת השיא שלו, 2016/17 שבסיומה הוא נכלל בחמישייה השלישית של העונה, הוא רשם 23.1 נקודות, 10.7 אסיסטים ו-2 חטיפות בממוצע למשחק.

בשנים האחרונות סבל מפציעות רבות שפגעו קשות בקריירה שלו. בין השאר קרע את גיד אכילס ונפגע בברך ובעקב. את העונה האחרונה התחיל בלוס אנג'לס קליפרס ובפברואר נשלח בטרייד לממפיס גריזליס, ששחררה אותו תוך שלושה ימים בעקבות פציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully