וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבאנו את ים מדר כשאף אחד לא ידע מיהו. הוא טעה בדרך שעזב"

זוראן סאביץ', המנהל המקצועי של פרטיזן בלגרד, לא סולח לרכז שעבר לפנרבחצ'ה: "אם אתה רוצה להיות שחקן גדול, אתה לא יכול לעזוב בצורה כזאת"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 30.7/ספורט1

ים מדר מתכונן בימים אלה עם נבחרת ישראל לטורניר הקדם אולימפי, אבל בסרביה עדיין מתקשים להשלים עם עזיבתו, ועם האופן שבו בחר לנהוג. כזכור, מדר ניצל אופציית יציאה בחוזה כדי לעבור לפנרבחצ'ה שהציעה לו סכומים גבוהים בהרבה, והרתיח את אנשי פרטיזן שטענו שהמעבר לא חוקי (לשיטתם, סעיף היציאה היה בתוקף אך ורק לקבוצת NBA).

הבוקר התייחס לנושא המנהל המקצועי של פרטיזן, שחקן העבר זוראן סאביץ', שביקר את הרכז בצורה חריפה.

"לא ציפינו שים מדר יעזוב. הבאנו אותו כשאף אחד לא הכיר אותו, והפכנו אותו לשחקן הצעיר של העונה באירופה. האופן שבו הוא עזב, שגוי מיסודו. הוא עשה טעות קשה. אם אתה רוצה להיות שחקן גדול, אתה לא יכול להתנהג בצורה כזו, ולא יכול לעזוב את הקבוצה שלך ככה", אמר סאביץ'.

שחקן פרטיזן בלגרד ים מדר. Emanuele Cremaschi, GettyImages
דם רע. מדר/GettyImages, Emanuele Cremaschi

לדבריו של סאביץ', "ים בחור טוב, אבל הופתענו מההתנהלות שלו. היה לו חוזה טוב אצלנו, האמנו בו, אפילו רצינו שיחתום על חוזה חדש, והתחלנו את השיחות על כך עוד במהלך העונה. ואז ברגע אחד הכל השתנה".

מאז עזיבתו של מדר, פרטיזן הספיקה להחתים את אוגניין ירמאז מבאיירן מינכן כמחליפו, אבל הדם הרע בין הצדדים נשאר. כזכור, מדר מצידו האשים את פרטיזן בלגרד שלא תגמלו אותו מספיק על הישגי העונה החולפת, בניגוד לשחקנים בכירים כמו זאק לידיי וקווין פאנטר.

"יש לי רגשות עזים כלפי המועדון, אבל בימים האחרונים גיליתי שהרגשות הללו לא הדדיים, ולא הייתה לי ברירה אחרת", כתב מדר בהודעת הפרידה שלו מפרטיזן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully