וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלובן ברטיסלבה עלתה בקושי: מחכה למכבי חיפה אם תעבור את שריף

זרינסקי מתחה עם 2:2 דרמטי, אבל אלופת סלובקיה (2:3 בסיכום) תארח את הירוקים או את המולדובים בשבוע הבא בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות. באטה בוריסוב תהיה היריבה במקרה של נפילה לליגה האירופית

דריבל, 1.8/עריכה: זיו שטיינר

סלובן ברטיסלבה תהיה יריבת מכבי חיפה בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות, כל עוד אלופת ישראל תצליח לבצע מהפך מול שריף טירספול בגומלין מחר (רביעי, 20:00, ספורט1). אלופת סלובקיה העפילה הערב בקושי רב עם 2:2 ביתי מול זרינסקי מוסטאר, אחרי ניצחון 0:1 בשבוע שעבר בבוסניה.

השוער הישראלי עומר ניראון ישב על הספסל של זרינסקי וראה את השוער הראשון מרקו מאריץ' נכנע בדקה החמישית לנגיחה מקרוב של החלוץ הסרבי אלכסנדר צ'אבריץ', אחרי קרן של לוקאס לובאט והסטה של יוראי קוצקה הוותיק. צ'אבריץ' בישל את השני לשראני זוברו הגנאי בדקה ה-66, אבל סלובן איכשהו הכניסה את עצמה לפאניקה שכמעט עלתה ביוקר. המארחת לא הצליחה להשלים משחק רביעי רצוף ללא ספיגה בכל המסגרות והרוויה בארישיץ' צימק (75), ובדקה השלישית של תוספת הזמן המחליף אנטוניו איבנצ'יץ' עט על כדור שחזר מהקורה והשווה. לבוסנים היו עוד ארבע דקות כדי להשלים מהפך מדהים שיגרור את המשחק להארכה, אבל זה לא קרה.

בשבוע הבא תארח סלובן באצטדיון הלאומי של סלובקיה (22,500 מקומות) את מכבי חיפה או שריף במטרה להאריך את הרצף. היא תחסר בכל מקרה את הקפטן ולדימיר וייס שספג הערב את הצהוב השלישי שלו במוקדמות.

ולדימיר וייס ג'וניור, קפטן סלובן ברטיסלבה. Laszlo Szirtesi, GettyImages
יחמיץ את המשחק הראשון. ולדימיר וייס/GettyImages, Laszlo Szirtesi

אלופת סלובקיה מאומנת על ידי ולדימיר וייס האב והיא קבוצה מאוד מבוגרת. במשחק הגומלין שלה נגד סוויפט הספראנז' מלוקסמבורג (1:1 בבית ואז 0:2 בחוץ), ממוצע הגילאים שלה עמד על 30.7, וזה בלי יוראי קוצקה בן ה-36, שהיה מורחק. השמות הבולטים הם כאמור וייס ג'וניור - הקפטן ובנו של המאמן, קוצקה שהעביר את מרבית הקריירה בסרייה A, הבלם הגאורגי גוראם קאשיה וכמובן השוער מילאן בוריאן, שהודח על ידי מכבי חיפה עם הכוכב האדום בלגרד ולאחרונה שמע מברק בכר שהוא לא בתכניות ועזב.

מדובר במועדון הכי מפואר בכדורגל הסלובקי (21 אליפויות ו-17 גביעים) וביחיד שזכה בתואר אירופי - גביע המחזיקות ב-1969, עוד בימי צ'כוסלובקיה. סלובן הייתה לפני שנתיים בשלב הבתים של הקונפרנס ליג והשתתפה לפני כן שלוש פעמים בשלב הבתים של הליגה האירופית, אבל בליגת האלופות לא עשתה את זה מעולם. ההישג הטוב ביותר שלה הוא שלב הפלייאוף ב-2014/15, אז הודחה על ידי באטה בוריסוב (1:1 בבית ואז תבוסה 3:0 בחוץ).

עוד בוואלה!

מסאי דגו: "עושים לאיתמר ניצן עוול גדול. הוא השוער הראשון שלנו"

לכתבה המלאה
מנור סולומון שחקן נבחרת ישראל מול יוראי קוצקה שחקן נבחרת סלובקיה. דני מרון
עוד ביקור בישראל? יוראי קוצקה במדי נבחרת סלובקיה מול מנור סולומון בספטמבר 2020/דני מרון

אם מכבי חיפה תודח על ידי שריף, היא תיפול לליגה האירופית ושם היריבה שלה בסיבוב המוקדמות השלישי תהיה באטה בוריסוב הבלארוסית, שנאלצה לארח הפעם במזוקובשד, הונגריה, והפסידה 5:3 לאריס לימסול, אחרי התבוסה 6:2 בקפריסין בשבוע שעבר.

אולימפיה לובליאנה ניצחה 1:2 את לודוגורץ בתוספת הזמן ועלתה בתום דרמת ענק עם 2:3 בסיכום, כאשר השוער הסלובקי מאטבז' וידובשק עצר פנדל של קיריל דספודוב במהלך האחרון, בדקה ה-102. סער פדידה לא שותף, למרות השלושער בליגה, וראה מהספסל את טימי אלסניק משלים צמד בדקה ה-92 עם שער נהדר ששלח את אלופת סלובניה להמתין ככל הנראה לגלאטסראיי (אמור לעבור בבית את ז'לגיריס אחרי 2:2 בליטא). אותו אלסניק כבש גם ב-1:1 בבולגריה.

במסלול הלא-אלופות, פנאתינייקוס סיימה ב-2:2 ביתי מול דניפרו אחרי ניצחון 1:3 במשחק הראשון ותפגוש בשלב הבא את מארסיי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully