וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסאי דגו: "עושים לאיתמר ניצן עוול גדול. הוא השוער הראשון שלנו"

עודכן לאחרונה: 1.8.2023 / 23:13

מאמן מכבי חיפה הגן על השוער במסיבת העיתונאים לקראת שריף (ד', 20:00, ספורט1) והדגיש שוב כי הופתע מהמערך של היריבה במשחק הראשון. התלבטות בין ג'אבר לרפאלוב, גם מקומו של פיירו ב-11 לא בטוח. מאמן שריף: "מה אנחנו מכינים? זה סוד"

תיקתקנו, 1.8/ספורט1

מכבי חיפה יודעת שהיא צריכה לנצח את שריף טירספול בשביל הסיכוי להשתתף עונה שנייה ברציפות בליגת האלופות, או לכל הפחות להבטיח השתתפות בשלב הבתים של הקונפרנס ליג. מחר (רביעי, 20:00, ספורט1) היא תארח את אלופת מולדובה לעיני כ-30 אלף צופים ותנסה למחוק את ההפסד 1:0 בטירספול ולהבטיח את השתתפותה בסיבוב המוקדמות השלישי, שם המנצחת בסיכום המשחקים צפויה לפגוש את סלובן ברטיסלבה הסלובקית שתארח הערב את הגומלין מול זרינסקי הבוסנית.

כאמור, בשביל להעפיל לסיבוב המוקדמות השלישי בליגת האלופות תצטרך מכבי חיפה לנצח - אם היא תנצח בהפרש של שער אחד ב-90 דקות, המשחק ייכנס להארכה. כל תוצאה פרט לניצחון תוביל להדחת הירוקים כבר בסיבוב השני ומשם הם ינשרו למוקדמות הליגה האירופית, שם צפוי להם מפגש עם באטה בוריסוב שעל סף הדחה מליגת האלופות אחרי הפסד 6:2 לאריס לימסול הקפריסאית במשחק הראשון ביניהן.

ההתלבטות העיקרית היא האם לפתוח עם מחמוד ג'אבר במקום גוני נאור במרכז השדה או להעדיף שחקן התקפי יותר דוגמת ליאור רפאלוב. גם פרנזי פיירו, שרשם החמצה גדולה במשחק הראשון, עלול לאבד את מקומו לטובת דין דוד שמתדפק על דלתות ההרכב.

הרכב משוער: איתמר ניצן, דניאל סונדגרן, עבדולאי סק, שון גולדברג, פייר קורנו, עלי מוחמד, מחמוד ג'אבר, צ'ארון שרי, דיא סבע, דולב חזיזה, פרנזי פיירו.

מסאי דגו, מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
"שריף תרגיש את הקהל מהרגע הראשון". מסאי דגו במסיבת העיתונאים/מאור אלקסלסי
איתמר ניצן באימון מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מקבל גיבוי. איתמר ניצן באימון המסכם/מאור אלקסלסי

מסאי דגו אמר במסיבת העיתונאים: "הגענו להרבה מצבים במשחק לא טוב שלנו. שריף איכותית וחזקה, קבוצה שעשתה ליגת האלופות וליגה אירופית, שנה שעברה שמינית גמר. אנחנו חוזרים הביתה, עם הקהל שלנו וכל הדחיפה. אני מאמין בקבוצה ומאוד מקווה שנגיע מהרגע הראשון עם תשוקה אמיתית לנצח. אני מאמין שנעשה את העבודה שלנו. כל משחק במכבי חיפה הוא גמר לכל דבר. אני צריך לבוא והשחקנים יחד איתי, לתת 200 אחוז ולהוכיח כל פעם מחדש. נבוא מוכנים, אנחנו מבינים את גודל המשימה ומאמין שיהיה בסדר. אני סומך על השחקנים בעיניים עצומות ועלינו כצוות. בטוח שנעשה את העבודה".

על הצהרת המאמן של שריף כי שמר שחקנים לגומלין: "אנחנו מכירים את כל השחקנים, יש רשימה באופ"א ואיתה צריכים להתמודד. יש אולי שחקן או שניים שלא פתחו אחרי ששיחקו מול פארול. נעשה את ההתאמות הנדרשות, זו קבוצה מאוד מנוסה ואגרסיבית, אבל היא תרגיש פה את האווירה מהרגע הראשון. היה להם בלם אחד שהיינו בטוחים שיפתח ולא פתח, ועוד שחקן התקפה אחד. את כולם אנחנו מכירים".

על המערך במשחק במולדובה: "באנו עם רעיון מסוים שחשבנו שהוא הכי נכון למשחק הזה. גם אותנו הם הפתיעו עם המערך הנסוג. עשיתי שינוי במחצית ונשארנו עם קשר 6 אחד. גם זה לא עזר כמו שרציתי, אבל היו מספיק שחקני התקפה כדי לשנות את התוצאה. לא היינו ביום טוב מבחינה התקפית ואני בטוח שמחר נבוא לידי ביטוי ויהיה בסדר. מקווה שגם משחק ההגנה יהיה הרבה יותר טוב".

על הקהל: "מחר כל אוהד ואוהד פה חשוב וקריטי לנו. אנחנו יודעים מה הקהל נותן לנו עם הרוח הגבית, זה באמת השחקן ה-12 שלנו. אני בטוח שמחר נבוא ונחזיר להם. שריף תרגיש את הקהל מהרגע הראשון".

על הביקורות שספג איתמר ניצן: "הוא כרגע השוער הראשון, אני מאוד סומך עליו ומאמין בו. הוא יהיה בשער, אני לא מתעסק בזה יותר מדי. כמו שהוא עצר במשחק הראשון במלטה 2-3 מצבים של גול, אני בטוח שהוא יעזור לנו גם בהמשך. להגיד שההפסד היה רק בגללו זה לעשות לו עוול גדול. אני קורא לכולם להתעסק בעיקר ולהיות ביחד".

צ'ארון שרי, מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
לא מודאג. צ'ארון שרי/מאור אלקסלסי

הקפטן צ'ארון שרי הוסיף: "יש עלינו לחץ לקראת מחר, כי יש לנו מטרה גדולה להעפיל לליגת האלופות כפי שעשינו בעונה שעברה, ואם לא ננצח מחר אנחנו נודח. עלינו לעשות הכול כדי להעפיל לשלב הבא ואנחנו מתכוננים היטב למפגש. שריף זו קבוצה חזקה ואנחנו נצטרך להיות סבלניים ומאורגנים כדי לנצח אותה. אני מאמין שביחד עם האוהדים יהיה טוב. לא שיחקנו טוב בשבוע שעבר, היינו יותר טובים מהם ולא הגענו למצבים מיוחדים, אבל מחר אנחנו משחקים בבית ונגיע מוכנים ובמטרה לעשות את הכל, להיראות יותר טוב מאשר בשבוע שעבר ולנצח".

השינויים בסגל בקיץ האחרון: "יש לנו קבוצה מדהימה גם עכשיו. נכון ששחקנים טובים עזבו, אבל אני חושב שיש לנו איכויות אדירות בקבוצה ושאנחנו יכולים להיות אפילו יותר טובים. לא צריך לדאוג".

דניאל סונדגרן באימון מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
דניאל סונדגרן באימון/מאור אלקסלסי
פרנזי פיירו שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
פרנזי פיירו באימון/מאור אלקסלסי

רוברטו בורדין, המאמן האיטלקי של שריף, אמר במסיבת העיתונאים: "יהיה קשה, אנחנו משחקים מול קבוצה חזקה מאוד שהוכיחה את זה גם במולדובה. אנחנו יודעים שיהיה חם, מזג האוויר ישפיע מאוד. אנחנו מנסים להסתגל לזה ומקווים שיהיה משחק טוב לכולם - לצופים ולשחקנים".

על הסגנון ההגנתי: "כשצריך לתקוף אנחנו תוקפים וכשצריך להגן אנחנו מגנים. עשינו את זה היטב במשחק הראשון. יהיה משחק שונה הפעם, אנחנו מבינים את זה. אנחנו מודעים לאיכויות של מכבי חיפה, הם תמיד מחזיקים בכדור ושולטים במשחק".

אמין טלאל, הקפטן המרוקני של שריף שכבש את שער הניצחון בשבוע שעבר: "יהיה חם מחר, אני מבין שכל הכרטיסים נמכרו ותהיה אווירה חמה. אנחנו משחקים נגד מכבי חיפה ונגד 30 אלף צופים. אנחנו צריכים להתמקד בעצמנו ולא לדאוג לגבי זה. אין פייבוריטית במשחק הזה. ניצחנו אמנם 0:1 במשחק הראשון, אבל מחר זה משחק חדש. מה נעשה מחר? אתם תראו". מאמנו התערב באותו רגע ואמר: "זה סוד".

הרכב משוער: מקסים קובאל, ארמל זוהורי, כריסטיאן טובאר, מונשה גראנאנגה, דידייה בואנו, קונסטנטינוס אפוסטולאקיס, אמין טלאל, פיטר אדמו, מוסא קיאבו, ז'רום אנגום אמבקלי, הנריקה לובאנור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully