וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושער גדול לסער פדידה בלובליאנה, נאתכו הבקיע במדי פרטיזן

הקשר הבריק בניצחון של אלופת סלובניה במחזור השני. בכורה לא רשמית לדדיה בניצחון אברדין, תיקו לעופרי ארד בקזחסטן

ביברס נאתכו כובש במדי פרטיזן בלגרד נגד באצ'קה טופולה/ספורט1

* סער פדידה כבש הערב (שבת) שלושער נפלא במדי אולימפיה לובליאנה, שהביסה 0:5 את רוגאשקה במחזור השני בליגה הסלובנית. הקשר שעבר לאלופה אחרי שסיים חוזה בהפועל חדרה, התחיל את המשחק על הספסל, אבל נכנס בדקה ה-17 במקום ראול פלורוקץ שנפצע. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה פדידה נע לעומק ללא כדור, קיבל הגבהה מדויקת ונגח לפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:2. הוא השלים צמד בדקה ה-85 והבקיע את השלישי בדקה ה-88.

פדידה וקבוצתו יארחו באמצע השבוע את לודוגורץ רזגארד לגומלין במוקדמות ליגת האלופות, אחרי 1:1 במשחק הראשון בבולגריה. אם לובליאנה תעלה שלב, היא תבטיח מקום בשלב בתים אירופי. אם היא תודח, היא תשחק במוקדמות הליגה האירופית.

* ביברס נאתכו שכבר הפך לסמל גדול בפרטיזן בלגרד, כבש את שער הליגה הראשון שלו העונה ובאופן נדיר גם החמיץ פנדל, כשפרטיזן בלגרד נפרדה ב-3:3 דרמטי מסגנית האלופה, באצ'קה טופולה. הישראלי הוותיק הבקיע את השער הראשון של פרטיזן בבעיטה יפה מקצה הרחבה והשווה ל-1:1 בדקה ה-40. פרטיזן ביצעה מהפך בהמשך, באצ'קה טופולה השוותה ובדקה ה-55 נאתכו החמיץ פנדל. הוא הוחלף בדקה ה-70 וראה את קבוצתו עולה ל-2:3 בדקה ה-79, אבל סופגת שוויון בדקה ה-97. לנאתכו בן ה-35 זה היה השער ה-51 בהופעה ה-166 בפרטיזן בכל המסגרות.

הראשון של פדידה

השני של פדידה

השער של נאתכו

ביברס נאתכו כובש במדי פרטיזן בלגרד נגד באצ'קה טופולה/ספורט1
אור דדיה שחקן אברדין. אברדין, אתר רשמי
דקות ראשונות בקבוצתו החדשה. אור דדיה/אתר רשמי, אברדין

* אלי דסה ודינמו מוסקבה שמטו יתרון 1:3 וסיימו ב-3:3 דרמטי מול קריליה סובייטוב במחזור השני בליגה הרוסית. אחרי ההפסד הביתי במחזור הפתיחה לקרסנודאר של ולאדן איביץ', קפטן נבחרת ישראל פתח כהרגלו בעמדת המגן ימני וראה את ארסן זקריאן בן ה-20 כובש (8) ומבשל לקונסטנטין טיוקאבין שהקפיץ את השני (30). פיודור סמולוב (39) הוסיף את השלישי לאחר שער מצמק של פרננדו קוסטנזה (35), אבל המארחת הקטינה שוב בדקה ה-74 עם טיל לחיבורים של ההולנדי גלן בייל ובתוספת הזמן איזנה מפנדל של בנחמין גארה הארגנטינאי, אחרי נגיעת יד ברחבה של המחליף ויאצ'סלב גרולב.

* סתיו נחמני פתח בהרכב סט. מירן, שהביסה בקלות 0:4 את פורפאר מהליגה הרביעית ועלתה על חשבונה לפסגת בית ח' בגביע הליגה הסקוטי. החלוץ הישראלי לא היה מעורב בשערים שהובקעו כולם במחצית הראשונה, והוחלף בהפסקה.

* אוסקר גלוך נכנס כמחליף בדקה ה-62, כשרד בול זלצבורג ניצחה 0:2 את אלטאך במחזור הפתיחה בליגה האוסטרית.

* אור דדיה ערך בכורה לא רשמית במדי אברדין, שניצחה 2:3 בהכנה את צ'רלטון מהליגה השלישית באנגליה. המגן שהגיע בהשאלה מהפועל באר שבע נכנס בדקה ה-62 ולאחר מכן הצליחו האנגלים לצמק פעמיים. כל השערים של הקבוצה הסקוטית נכבשו ב-33 הדקות הראשונות.

* עופרי ארד פתח בהרכב של קייראט אלמטי, שסיימה ב-0:0 בחוץ מול קייסר במחזור ה-17 בליגה הקזחית ונותרה במקום הרביעי. הבלם הישראלי הוחלף בתוספת הזמן.

* רועי הרמן פתח בהרכב בוטב פלובדיב והוחלף במחצית, וקבוצתו נפרדה מפירין ב-0:0 בליגה הבולגרית.

* רז שלמה לא נכלל בסגל של לובן, שהצליחה לחלץ 1:1 בחוץ מול שרלרואה במחזור הפתיחה של הליגה הבלגית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully