וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסיאל ריברו צפוי לחתום לשנה במכבי תל אביב

29.7.2023 / 11:03

השחקן, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, הגיע להבנות עם הצהובים שיחזיקו באופציה להשאירו לעונה נוספת. הקובני יהיה הזר השביעי ובקבוצה יחליטו במהלך קדם העונה האם לצרף פורוורד נוסף

החגיגות של מכבי תל אביב בחדר ההלבשה/צילום ועריכת וידאו: דני מרון

מכבי תל אביב קרובה למציא את שחקן הפנים שהיא חיפשה. הצהובים הגיעו להבנות עם הסנטר הקובני חסיאל ריברו (2.06, 29), ששיחק בשנתיים האחרונות בשורות ולנסיה הספרדית, וגורמים במועדון העריכו כי ריברו יחתום על חוזה לעונה עם אופציה לשנה נוספת. על המועמדות של ריברו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט אתמול (שישי).

כמו כן, הגעתו של ריברו תגדיל את מצבת הזרים של האלופה לשבעה, והצהובים יחליטו על פי האימונים בתקופת ההכנה האם להישאר עם שבעה זרים או להוסיף פורוורד נוסף לסגל.

עוד נודע לוואלה! ספורט שכבר לפני שנתיים דנו במכבי תל אביב באפשרות לצרף את ריברו, אך לבסוף הוחלט להחתים את ג'יילן ריינולדס.

חסיאל ריברו שחקן ולנסיה. Vicente Vidal Fernandez ATPImages, GettyImages
עוד שחקן ולנסיה בדרך למכבי תל אביב. חסיאל ריברו/GettyImages, Vicente Vidal Fernandez ATPImages

עוד כדורסל ישראלי

עוד בוואלה! ספורט

הביאו את היורוליג לישראל: ברוכים הבאים למציאות החדשה בליגת העל

לכתבה המלאה

ריברו היה מועמד מוביל לבאסקוניה בשלב מוקדם של הקיץ, כשגם הפועל תל אביב בחנה לאחרונה אפשרות לצרפו. בהצטרפותו המסתמנת למכבי תל אביב, הוא ימשיך את מה שכבר הופך לתופעה ויהיה "פליט" ולנסיה השלישי שמגיע לישראל לקראת העונה שבפתח. הצהובים החתימו מוקדם יותר הקיץ את ג'יימס ווב מהקבוצה הספרדית, ומשורותיה הגיע קייל אלכסנדר להפועל תל אביב.

ריברו העמיד בעונה הקודמת ממוצעים של 9.4 נקודות למשחק (58% מהשדה) ביורוליג. בליגה הספרדית הוא קלע 11.7 נקודות למשחק. מדובר בשחקן התקפה איכותי עם ידיים טובות מתחת לסל, שלוקה בצד ההגנתי ובריבאונד (4.1 ריבאונדים למשחק בספרד, 3.5 ביורוליג).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully