וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד חיזוק מרשים: ג'ון הולנד חתם לעונה אחת בהפועל תל אביב

27.7.2023 / 20:40

מסע הרכש נמשך: אחרי צירוף קייל אלכסנדר והסיכום עם בראיין אנגולה, גם אקס ירושלים ששיחק בעונה החולפת בכוכב האדום הגיע. פרנקו: "הוא מביא איתו דברים שיעזרו לנו לשאוף להשגת היעדים"

דריבל, 25.7: פינת כדורסל על הבעלים של הפועל ת"א והפועל ירושלים/מערכת וואלה, זיו שטיינר

הפועל תל אביב ממשיכה במסע הרכש המרשים: הסמול פורוורד ג'ון הולנד חתם הבוקר (חמישי) על חוזה לעונה אחת, ויחבור לקייל אלכסנדר שכבר חתם בקבוצה ולבראיין אנגולה שסיכם.

הולנד (34, 1.96) שיחק בהפועל ירושלים לפני ארבע שנים, ובעונה החולפת קלע 3.6 נקודות למשחק במדי הכוכב האדום בלגרד ביורוליג. למעשה, הוא יחליף את ג'יי פי טוקוטו. המאמן דני פרנקו וצוותו חיפשו שחקן שיתאים יותר לשחק לצד תומר גינת, ויהיה סמול פורוורד בטבעו.

מאמן הקבוצה דני פרנקו על ההחתמה הטרייה: "שמח על ההצטרפות של ג'ון. הניסיון, הפיזיות, יכולת הקליעה והרעב שג'ון מביא איתו יעזרו לנו לשאוף להשגת היעדים ועמידה באתגרים שעומדים בפנינו".

היו''ר רמי כהן הוסיף: "ג'ון הוא תוספת חשובה לסגל. מביא איתו המון קשיחות ואופי. שחקן תחרותי והישגי, שהצוות המקצועי רצה מאוד ויתאים לסגל שנבנה".

ג'ון הולנד במדי הכוכב האדום בלגרד. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
עוד שם גדול בדרייב אין. ג'ון הולנד/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

הולנד יהיה הזר הרביעי של האדומים לצד קייל אלכסנדר, ג'ייקובן בראון וקסבייר מנפורד. אנגולה כאמור צפוי להיות הזר החמישי.

בקבוצה חתומים גם בר טימור, תומר גינת, עידן זלמנסון, גיל בני ואייל הראל. לאדומים נותרה כעת עוד משבצת פנויה אחת בסגל, ובקרוב יוחלט אם מי שימלא אותה הוא ג'יילן הורד, שעשוי להמשיך לעונה שנייה. אם הוא לא ימשיך, יגיע שחקן זר במקומו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully