וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "נצטרך הרבה משחקים כדי לתקן, החוכמה בחיים זה לדעת לקום"

26.7.2023 / 17:56

מאמן הפועל באר שבע מחכה לפוניבז' (חמישי, 21:00, ספורט1) ומצפה להתאוששות מה-6:1: "בא לי לסתום ושהשחקנים ידברו על המגרש, שיראו שבאנו בגישה אחרת. אם שחקן יצום, זה עלול להשפיע על בחרית ההרכב". יחזקאל: "התחושות היו קשות, מבטיח שהתבוסה חד פעמית"

תקציר, גביע הטוטו: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 6:1/ספורט1

שבוע בדיוק אחרי התבוסה הביתית 6:1 למכבי תל אביב בגביע הטוטו, הפועל באר שבע תעלה מחר פעם נוספת לכר הדשא באצטדיון טרנר. הפעם היא תפגוש את פוניבז' הליטאית (חמישי, 21:00, ספורט1) במשחק הראשון מבין שניים במוקדמות הקונפרנס ליג. המנצחת במפגש הכפול, תשחק בסיבוב הבא נגד לבסקי סופיה או שקופי.

אליניב ברדה ושחקניו לא יסתפקו בפחות מניצחון משכנע על יריבה שלפני שבוע עלתה סיבוב באירופה לראשונה בהיסטוריה, ושמגיעה תשושה בעקבות לו"ז צפוף במיוחד. הגומלין ייערך בליטא בשבוע הבא ואליו רוצים בהפועל באר שבע להגיע בראש שקט יחסית.

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה. דני מרון
הזדמנות לתקן, לפחות חלקית. ברדה/דני מרון
sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

"עברנו שבוע לא פשוט, שבוע של הרבה מחשבות על איך לתקן, אבל החוכמה בחיים ולא רק בכדורגל זה לדעת לקום. לכיוון הזה אנו בוחרים ללכת, לדעת לקום", אמר המאמן אליניב ברדה בפתח מסיבת העיתונאים, "כבר אחרי המשחק התנצלתי בפני כל מי שהיה במגרש, הרגשתי את ההשפלה הזו כמו כולם ומבחינתי זה היה ונגמר. מפה אני רוצה שנתרומם ונראה מה אנו שווים. דיברנו על דברים שאנו חייבים לעשות יותר טוב, פעם ראשונה שאני בא למסע"ת שלא בא לי לדבר - בא לי לסתום את הפה ושהשחקנים ידברו מחר במגרש".

על היריבה, שנמצאת באמצע העונה בליטא בניגוד לבאר שבע שרק מתחילה את העונה: "פוניבז' מקום ראשון בליטא עם שני משחקים חסרים. לפני יומיים הם ניצחו עוד משחק בליגה והם שמרו שחקנים, שלושה ימים אחרי המשחק נגדנו יש להם משחק חשוב בליגה מול ז'לגיריס. זו קבוצה מאוד התקפית עם חלק קדמי מאוד מסוכן. הם ספגו שבעה או שמונה שערים בליגה, מעט מאוד יחסית למחזורים 22-23. יודעים שהמשוכה קשה, אבל אני בוחר להתעסק בקבוצה שלי ובאיך לשפר אותה ב-180 מעלות לעומת מה שהיה במשחק האחרון. רוצה שזה יורגש מהדקה הראשונה, שהשחקנים יראו שבאנו בגישה אחרת, שאנחנו חוזרים להיות הפועל באר שבע שאנו רגילים לראות".

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה. ברני ארדוב
באר שבע תתאושש? ברדה/ברני ארדוב

ברדה נשאל על השבוע שעבר עליו באופן אישי מאז התבוסה: "מה שאני עברתי מאז המשחק לא רלוונטי, אני יודע להתמודד. מה שיותר חשוב זה שהשחקנים יידעו להתמודד, צריך לדעת לצאת ממצבים פחות נעימים, שם נמדדים, כשיש קושי אתה יודע אם אתה חזק או לא. אני חושב שאנחנו חזקים".

"אין תמרורי אזהרה מהמשחק, אבל בהחלט היו דברים שלא אסכים לראות שוב. אם שחקן יחליט לצום את צום ט' באב, אני מעריך שזה ישפיע על הבחירה אם להכלילו בהרכב".

על שני שחקני הבית שעזבו, אור דדיה ותומר יוספי: "איחלתי לדדיה את ההצלחה הכי גדולה שיכולה להיות, מאוד שמח עבורו שהוא יצא להשאלה הזו. צריך לשים דגש שהבקשה לעזוב באה מדדיה ויוספי. הם באו למועדון וביקשו לצאת, ולכן המועדון הלך לקראת שחקני הבית ולא נגדם".

על הביקורת מהקהל: "אני האחרון שאבקר את הקהל. הדבר הכי טוב גם במשחק האחרון היה הקהל, הוא מילא את האצטדיון וחזר הביתה מאוכזב. אני מצדיק כל מה שעשה הקהל אחרי ה-6:1. טרנר היה מפוצץ עד אפס מקום, הקהל הביע אמון וציפה לראות משהו אחר, אני סמוך ובטוח שמחר הוא יראה משהו אחר. הדבר הראשון שאני מצפה לראות מחר זה התנפלות, עם הכדור ובלעדיו. נתינה, נחישות ואופי. זה אפיין את הקבוצה שנה וחצי, המשחק האחרון לא מייצג את השנה וחצי האחרונות ונצטרך הרבה משחקים כדי לתקן את זה".

שגיב יחזקאל שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
רוצה להמשיך בגרף ההתקדמות. יחזקאל/קובי אליהו

שגיב יחזקאל הוסיף: "התחושות היו קשות אחרי ה-6:1, אי אפשר להמתיק את הגלולה. נראינו בצורה שלא רצינו, אבל זה הכדורגל, מה שיפה בו הוא שאפשר לתקן במשחק הבא, יש משחק חשוב שצריך לעשות בו את העבודה. אני מבטיח שזה היה אירוע חד פעמי, מה שקרה במשחק האחרון לא יכול לקרות יותר להפועל באר שבע. גם אם אני הייתי אוהד, הייתי מתנהג אותו דבר. המשחק היה קשה לצפייה, לקחנו קשה אבל שמנו את זה מאחורינו, באים מאוד מוכנים".

על שיפור אישי ויציאה אפשרית לאירופה: "רוצה לעשות עונה טובה יותר מהקודמת, מבחינת מספרים ומטרות אישיות וקבוצתיות. שמח שהגעתי לנבחרת מהפועל באר שבע בתפקיד חדש. אני רואה באירופה שאיפה לעתיד, זה החלום שלי, אבל כרגע אני שייך לבאר שבע ואתן לה את כל כולי. כיף לי במועדון ובעיר, שמח על מה שאני עושה כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully