וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרה מרטינס: "הרגשתי שבהפועל באר שבע דוחקים אותי החוצה"

הפורטוגלי התראיין בארצו: "חצי העונה הראשונה הייתה נהדרת, אחר כך נפצעתי והיה עלי הרבה לחץ מההנהלה. הפסקתי להרגיש בנוח"

תקציר, גביע הטוטו: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 6:1/ספורט1

אנדרה מרטינס, שסיים את חוזהו בהפועל באר שבע לפני כחודש ומחפש קבוצה חדשה, התראיין לתקשורת הפורטוגלית וסיפר על ההגעה שלו לבירת הנגב, התקופה בישראל והסיבות לעזיבה. הקשר בן ה-33 עבר לבאר שבע מלגיה ורשה בינואר 2022, ובשנה וחצי שלו במועדון רשם 32 הופעות בכל המסגרות.

"בעונת 2021/22 לגיה ורשה הצליחה באירופה פחות או יותר, אבל בליגה המצב היה אסון", סיפר הקשר הוותיק, "פיטרו את המאמן שזכה איתנו באליפות בעונה שלפני כן (צ'סלב מיכנייביץ') והחזירו את אלכסנדר ווקוביץ', שהיה המאמן בעונה הראשונה שלי בקבוצה. בקדנציה הראשונה שיחקתי אצלו באופן קבוע, אבל אחרי שהוא חזר הוא קרא לי לשיחה ואמר שאני לא בתכניות. זה היה קצת מוזר, אבל הייתי צריך למצוא פיתרון. הפועל באר שבע כבר יצרה איתי קשר כמה פעמים בעבר ובפעם הזו ההחלטה לעבור אליה הייתה קלה".

שחקן הפועל באר שבע, אנדרה מרטינס. ברני ארדוב
ההתחלה הייתה מוצלחת, ההמשך הרבה פחות. מרטינס/ברני ארדוב

מרטינס סיפר: "כשעברתי לישראל, עדיין הייתה הקורונה. מתילד ואני לא נשואים וזה הקשה עלינו להיכנס לשם. זה אחד התנאים שהצבתי לבאר שבע: שאחתום רק אם היא תוכל להגיע איתי. היא הייתה בהיריון מתקדם ואם הכניסה שלה לישראל הייתה מתעכבת, זה היה יכול להגיע לשלב שכבר אסור לה לטוס. הבת שלנו נולדה שם ובכל הנוגע לעניין הזה, היינו מאוד מרוצים".

אחרי חצי עונה מוצלחת, מרטינס נפצע והתקשה לחזור לעניינים. באר שבע לא רשמה אותו לאירופה ובינואר הוא היה אמור לעזוב - אבל היה פצוע בכתף ולא מצא קבוצה אחרת. כשלקבוצה היו חסרים הרבה מאוד שחקנים בגלל פציעות והרחקות, הוא חזר ושותף בכמה משחקים לקראת סיום העונה האחרונה.

הפורטוגלי אמר: "הגעתי בינואר 2022 והדברים התחילו נהדר - אפילו זכינו בגביע. אחר כך נפצעתי ואת רוב הפגרה העברתי בשיקום. אחרי שחזרתי, זכינו בסופר קאפ (אלוף האלופים) נגד מכבי חיפה, אבל נפצעתי שוב. היה עלי הרבה לחץ מכיוון ההנהלה לחזור מהר ולשחק. בישראל מותר לרשום רק שישה זרים ואני הייתי אחד מהם. אבל הייתי פצוע ובשלב מסוים הרגשתי שהמועדון מתחיל לדחוק אותי החוצה. הפסקתי להרגיש בנוח ולא רציתי להישאר במקום בו אני לא רצוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully