וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יריבת הפועל באר שבע זועמת: "הורגים אותנו, זה לא הוגן"

פוניב'ז תתארח ביום חמישי בטרנר (21:00, ספורט1), שלושה ימים אחרי ששיחקה בליגה ושלושה ימים לפני משחק העונה בליטא נגד ז'לגיריס: "נחזור מישראל רק בשישי בלילה"

תקציר, גביע הטוטו: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 6:1/ספורט1

פוניבז' הליטאית, יריבת הפועל באר שבע בסיבוב השני בקונפרנס ליג שייצא לדרך ביום חמישי בטרנר (21:00, ספורט1), תגיע לישראל במצב רוח קרבי.

רק אתמול גברה הקבוצה 0:2 על שיאוליאי בקרב צמרת מול המדורגת שלישית בליגה וכעת בקבוצה נערכים לשבוע אינטנסיבי וקריטי במיוחד, שכאמור יחל בעוד יומיים בבירת הנגב עם המפגש הראשון בין השתיים במוקדמות הקונפרנס, יימשך עם משחק העונה שלה בליגה ביום ראשון בחוץ נגד ז'לגיריס - בין השתיים מפרידות רק שלוש נקודות כאשר לפוניב'ז משחק חסר - ובחמישי הבא היא תארח את הפועל באר שבע. שלושה משחקים גורליים תוך שבעה ימים בלבד.

ג'ינו לטיירי, מאמן כדורגל שוויצרי-איטלקי. Christof Koepsel, GettyImages
"הורגים אותנו". ג'ינו לטיירי/GettyImages, Christof Koepsel

במסיבת עיתונאים שכינס אתמול מאמן פוניב'ז, ג'ינו לטיירי השוויצרי-איטלקי, הוא הביע את זעמו על ההתאחדות הליטאית ועל ז'לגיריס שמסרבות לדחות את משחק הליגה בין המפגשים במפעל האירופי: "הם הורגים אותנו, אני חושב שאנשי ההתאחדות וז'לגיריס עושים טעות. אנחנו נלחמים עבור הכדורגל הליטאי, עבור דירוג המדינה במפעלים האירופיים בניסיון לעזור גם לקבוצות אחרות בשנים הבאות, וזה לא הוגן מה שעושים לנו".

עוד אמר המאמן: "לפני חודשיים היה סיכום שאם גם אנחנו וגם ז'לגיריס נעלה לסיבוב המוקדמות השני, המשחק בינינו יידחה. עכשיו אנחנו בכל זאת מתארחים ביום ראשון אצל ז'לגיריס וזה לא הוגן. כשביקשו את רשותנו לדחות שני משחקים אחרים בליגה אנחנו הסכמנו, אבל עכשיו אנחנו ביקשנו לדחות ונתקלנו בסירוב. אנחנו נחזור מישראל רק ביום שישי בלילה ונצטרך להתכונן למשחק עונה ביום ראשון, זה לא מכבד אותנו ואת המשחק".

יש לציין שז'לגיריס הוגרלה במוקדמות ליגת האלופות מול גלאטסראיי הטורקית, מולה תתארח באיסטנבול היום ואותה היא תארח ביום רביעי הבא. עם זאת, בליגה היא שיחקה כבר ביום שישי ועל כן זוכה למנוחה משמעותית הרבה יותר לעומת יריבתה לקראת השבוע העמוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully