וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי קין: "אסור להיסחף אחרי ה-1:6, צריך להציב סטנדרט"

26.7.2023 / 17:17

מאמן מכבי תל אביב סירב להתייחס לגרהאם סטאק לפני פטרוקוב במוקדמות הקונפרנס ליג (חמישי, 20:30 בספורט2), משחק שיהיה הראשון שלו על הקווים בבלומפילד: "לא הרגשתי שצריך להוריד את השחקנים לקרקע. המשחק מול באר שבע נגמר, ברגע שתרגיש למעלה, מישהו ייתן לך נוקאאוט"

דריבל, 25.7/עריכה: זיו שטיינר

מכבי תל אביב תחל מחר (חמישי, 20:30 בספורט2) את העונה האירופית עם משחק ביתי בבלומפילד מול פטרוקוב חינצ'שט בסיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג. הצהובים רוצים להשיג מקדמה משמעותית לקראת הגומלין מולדובה, כאשר היא נחשבת לפייבוריטית מובהקת בהתמודדות. אל המשחק בבלומפילד יגיע הבעלים מיטש גולדהאר.

הקבוצה מקרית שלום פתחה בצורה משכנעת את העונה עם 1:6 מדהים על הפועל באר שבע במשחק האירופאיות, שסידר לה גם מקום בחצי גמר גביע הטוטו. עם זאת, מאז אותו ערב מוצלח בטרנר בחמישי שעבר, במועדון התעסקו בעיקר בפרשת גרהאם סטאק, מאמן השוערים שנעצר לאחר שלקח חלק בקטטה במועודן בתל אביב. מאז סטאק סיים את תפקידו והיום מינו למחליפו את מייק סטואל, שמגיע אחרי 18 שנים בלסטר.

רובי קין, מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
מחר הבכורה בבלומפילד. רובי קין/דני מרון

עוד במכבי תל אביב

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית

מאמן הקבוצה רובי קין סירב להתייחס לפרשת סטאק: "באתי לדבר על כדורגל", הבהיר במסיבת העיתונאים. לקראת המשחק הראשון שלו על הקווים בבלומפילד אמר: "אני מתכונן כמו למשחק נגד הפועל באר שבע, שום דבר לא ישתנה בהכנה, ניגש למשחק באותו כבוד ויחס שאנחנו נותנים לכל יריבה שמולנו. הכי חשוב הוא שאנחנו משחקים בבית ונוכל לראות את הקהל שלנו ונקווה לתת להם משהו לדבר עליו אחר כך. אחרי ההופעה בטרנר צריך להמשיך כך, להציב סטנדרט לאוהדים, אני מתרגש ומחכה למשחק הזה ועל פי איך שהשחקנים התאמנו השבוע אני מרגיש שגם הם".

איך הוריד את השחקנים לקרקע אחרי המשחק מול ב"ש: "לא הרגשתי שאני צריך להוריד את השחקנים לקרקע, הם נהגו במקצוענות ובתשוקה כפי שהראנו בשבועות האחרונים. אני רוצה שנהיה טובים יותר, ואמרתי את זה גם לשחקנים, אסור להיסחף אחרי משחק אחד שניצחנו בו 1:6. מבחינתי היה משחק, הוא נגמר וזהו. אני הרבה שנים בכדורגל, אני יודע איך הוא עובד. ברגע שתרגיש שאתה למעלה יגיע מישהו וייתן לך נוקאאוט. צריך תמיד להיות מאוזן. לא גבוה מדי ולא נמוך מדי. ולא ראיתי שהשחקנים מתנהגים בצורה אחרת, הם מאוזנים, הם יודעים מה הצוות מצפה מהם ומה הקהל מצפה מהם. האימונים היו טובים השבוע ואף אחד לא חשב על המשחק הקודם".

על דן וניר ביטון שהצטיינו בבאר שבע: "ביקשתי שלא ידברו איתי על שחקנים לפני שהגעתי. לא רציתי להיות מושפע מדעות קדומות. השחקנים הכי טובים הם אלה ששומרים על יציבות לאורך זמן".

על ההבדלים בין הכדורגל הישראלי למולדובי אמר: "אני זוכר ששריף טירספול ניצחה את ריאל מדריד בליגת האלופות אז לא צריך לקחת דברים כמובן מאליו. שיחקתי נגד קבוצות מליגות נמוכות בגביע ושחקנים חשבו שיהיה קל, שם אתה נכשל. צריך תמיד לחשוב שזה המשחק האחרון שלך או הכי קשה שלך. אי אפשר להיסחף אחרי התחושות האלה. מחר השחקנים יצטרכו להראות לי שהם לא מזלזלים ביריבה שלנו. מי שישחק מחר צריך לזכור שיש שחקנים מאחוריו שמחכים לקחת לו את המקום. אני צופה בהכל".

מה הוא מצפה לקחת מהמשחק הראשון: "לא חושב בכלל על משחק החוץ. רק ניצחון ירצה אותי. ניצחון עם הופעה טובה, הופעה שאני רוצה לראות בה איך דברים שעבדנו עליהם באימונים הוטמעו בתוך המשחק עצמו. נתתי לשחקנים משימות לעבוד עליהם והם יצטרכו לעשות את מה שאמרנו להם. נתנו להם מספיק מידע לאורך השבוע על היריבה ועל מה אנחנו צריכים לעשות". 

רובי קין, מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
מחפש ניצחון ויכולת טובה. קין/דני מרון

על משחק ההגנה של מכבי ת"א אמר: "אנחנו לא אוהבים לספוג שערים. אסור להסתבך עם דברים מיותרים סתם. המטרה היא לתקן טעויות במהרה. הקבוצה חייבת לקחת אחריות, זה לא טעות של מישהו אחד, זה מאמץ של כולם. שנאתי כשחקן שאתה מוביל 0:2 או 0:3 ופתאום השחקנים הרגישו שזה קל מדי, ודברים התהפכו לי מול העיניים".

"קשה לשחק נגד יריבות שמגנות בבלוק נמוך. צריך שהמגנים שלנו יהיו מרוכזים מאוד כאשר ינסו לצאת נגדנו למתפרצות. צריך להיות מוכנים לזה. צריך שכל שחקן בקבוצה יהיה מרוכז. צריך סבלנות. אולי לא נבקיע בחצי הראשון אז צריך להיות סבלניים כדי לכבוש בחצי השני. היה לנו שבוע שלם שעבדנו בו על הרבה דברים ותרחישים ועכשיו זה תלוי בשחקנים להוכיח שהעבודה נכונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully