וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניקובסקי וקארצב? הפעם מכבי תל אביב ונתניה לא דנו בטרייד

26.7.2023 / 8:15

בניגוד לטרייד בקיץ 2021, הפעם אפשרות לעסקת חליפין בין מכבי תל אביב למכבי נתניה במסגרת המעבר של בר כהן לא עלתה על השולחן אחרי שהצהובים כלל לא ביקשו שחקנים. נדב נידם יהיה הבא בתור? משא ומתן מתנהל למכירתו להפועל ירושלים

תקציר, גביע הטוטו: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 6:1/ספורט1

בניגוד לעסקת הטרייד האחרונה בין מכבי תל אביב למכבי נתניה במסגרתה עבר עדן קארצב למכבי נתניה וגבי קניקובסקי למכבי תל אביב, בעסקה שהושלמה אתמול (שלישי) ושבמסגרתה עבר בר כהן למכבי נתניה, לא עלתה על השולחן אפשרות לעסקת חליפין בין המועדונים.

אף שבעבר הוזכרו מספר שחקנים של מכבי נתניה ככאלה בהם מגלה מכבי תל אביב עניין, כשבאו הצדדים לדון בפרטי ההעברה של בר כהן לנתניה, לא ביקשה מכבי תל אביב לכלול בעסקה מעבר של שחקן ישראלי לקרית שלום.

מכבי תל אביב החליטה למכור את בר כהן אחרי שהוא סירב לחתום על חוזה חדש. מאחר שהוא נכנס לעונה אחרונה בחוזהו, החליטו במכבי תל אביב כי יש מקום למכור אותו וסגרו על סכום של 800 אלף שקל כשהמועדון מותיר ברשותו 25 אחוז ממכירה עתידית של הקשר.

בר כהן שחקן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
לא השאיר למכבי תל אביב ברירה. בר כהן/מאור אלקסלסי

במקביל לעסקה שנסגרה מול מכבי נתניה, מכבי תל אביב מנהלת משא ומתן דומה גם מול הפועל ירושלים על מכירת נדב נידם. הקבוצה מהבירה רוצה לרכוש את הקשר שהיה מושאל אליה ומכבי תל אביב במגעים איתה מאחר שגם נידם נכנס לשנת חוזה אחרונה. אם המועדונים לא יגיעו להסכמה, צפוי נידם לחתום על חוזה חדש במכבי תל אביב ולצאת בהשאלה להפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully