וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכרטיס האדום ליוסי אבוקסיס הוא מסר לכל מאמני הכדורגל

23.7.2023 / 20:05

הרחקתו של מאמן בית"ר ירושלים במשחק אלוף האלופים מבשרת על קו נוקשה יותר מצד השופטים כלפי ההתנהלות על הספסלים. ההנחיות החדשות, המחלוקת והשינויים לקראת העונה הקרובה

תקציר אלוף האלופים: מכבי חיפה - בית"ר ירושלים 1:3/ספורט1

שני הכרטיסים הצהובים שקיבל אתמול (שבת) יוסי אבוקסיס במשחק אלוף האלופים בו הפסידה בית"ר ירושלים 3:1 למכבי חיפה ושהובילו להרחקתו, הם מסר מאיגוד השופטים לכל מאמני הקבוצות לקראת העונה הבאה. בסוף השבוע שעבר התקיים בצפון כנס של שופטי ליגת העל ובמהלכו הועברו אליהם לא מעט מסרים על ידי יו"ר איגוד השופטים גיורא ענבר ודמויות בכירות נוספות באיגוד. אחד המסרים הבולטים לשופטים היה לטפל בעונה הבאה ביד קשה בכל מה שקורה על ספסלי הקבוצות.

כזכור, פרסמנו כאן באופן בלעדי כי באיגוד השופטים רצו להעביר תקנה חדשה לקראת העונה הקרובה, לפיה מאמן יקבל כרטיס צהוב גם אם איש צוות שלו על הספסל הוא זה לעברו נשלף הכרטיס. המטרה היא להביא לכך שמאמנים לא ישלחו את עוזריהם תוך כדי משחק לצעוק בניסיון להשפיע על המשחק, אלא יבינו שגם אם מישהו על הספסל יקבל כרטיס, הוא ייזקף לחובת המאמן עד לכמות שתוביל להרחקה.

הבקשה הזו של האיגוד לא התקבלה בהתאחדות לכדורגל. היו"ר שינו זוארץ עמד על כך שתקנה כזו לא תהיה, אך כאמור זה לא מונע את הרצון של איגוד השופטים להפוך את אזור הספסלים בעונה הקרובה לשטח הרבה יותר סטרילי ורגוע.

יגאל פריד שופט כדורגל שולף כרטיס צהוב לעבר בן ביטון שחקן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
באיגוד השופטים היו מרוצים מההחלטה שלו. יגאל פריד/מאור אלקסלסי

עוד בוואלה!

האחריות עליהם: מהפכת הכרטיסים הצהובים למאמנים יוצאת לדרך

לכתבה המלאה

באשר ליגאל פריד, שניהל את משחק אלוף האלופים, באיגוד השופטים היו שבעי רצון מהחלטתו להרחיק את אבוקסיס לאור התנהגותו על הספסל. יתרה מכך, היה מי שאמר באיגוד השופטים כי היה מקום להרחיק את מאמן בית"ר ירושלים עוד קודם.

בכל אופן, המסר מהמקרה של אבוקסיס למאמנים לקראת העונה הבאה הוא: תהיו זהירים יותר בהתנהגות שלכם, מאחר שהשופטים יחפשו להרחיק בצורה ניכרת יותר מכפי שהתרגלתם בעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully