וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פויתרס עוזב את מכבי תל אביב, וויל ריימן הושאל לסן קנטן

הצהובים החליטו להיפרד מהסנטר אחרי עונה אחת, ולפי דיווחים הוא יעבור למילאנו. הפורוורד המתאזרח (26, 2.03) ישחק בשורות העולה החדשה בצרפת בעונה הקרובה

תיקתקנו, 23.7/ספורט1

השינויים במכבי תל אביב לקראת עונת 2023/24 נמשכים. הצהובים התלבטו בשבועות האחרונים אם לממש את האופציות בחוזים של ג'רל מרטין ואלכס פויתרס, ולאחר שנפרדו ממרטין, היום (ראשון) הם הודיעו כי גם פויתרס לא ימשיך והוא יעזוב את הקבוצה אחרי עונה אחת.

לאלופת ישראל הייתה אופציה על השנה הקרובה בחוזהו של הסנטר תמורת כמיליון דולר, אך היא לא התכוונה לשלם לו סכום שכזה. פויתרס כבר הסכים לקצץ כדי להמשיך במועדון, אך הצהובים החליטו בכל זאת להפריד כוחות.

אלכס פויתרס מכבי תל אביב. דני מרון
נפרד אחרי שנה. פויתרס/דני מרון

לפי דיווחים באירופה, קבוצתו הבאה של פויתרס צפויה להיות מילאנו, שתארח את מכבי תל אביב במחזור השני של עונת היורוליג. פויתרס הגיע לישראל בקיץ שעבר מזניט, והוא פספס מספר חודשים בעונה החולפת עקב פציעה.

במקום פויתרס ומרטין שעזבו צפויה מכבי תל אביב להחתים שחקן לחלק הקדמי לצד ג'וש ניבו ורומן סורקין. בנוגע לעמדה זו בדקו הצהובים אפשרות להחתים את אולק בלצרובסקי, כמו גם אנתוני גיל ופרנק קמינסקי. באשר לחלק האחורי, סיכמה הקבוצה על צירופו של אנטוניוס קליבלנד אך טרם יצאה הודעה רשמית בנושא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

עוד בכדורסל הישראלי

שחקן הפועל חיפה וויל ריימן. לירון מולדובן
ישחק בצרפת בעונה הקרובה. ריימן/לירון מולדובן

האזינו: אהרל'ה ויסברג על השינויים במכבי תל אביב

מי שעוד לא ישחק במכבי תל אביב בעונה הקרובה למרות שהוא כבר חתם בשורותיה הוא וויל ריימן. הפורוורד המתאזרח (26, 2.03), ששיחק בשנתיים האחרונות בהפועל חיפה, הושאל לסן קנטן הקטנה, קבוצה שעלתה הקיץ לליגה הבכירה בצרפת.זאת למרות שבמכבי תל אביב עוד לא הודיעו רשמית על החתמתו.

ריימן (26, 2.03) הגיע ארצה בקיץ 2021 מוונטספילס הלטבית. בעונה האחרונה הוא העמיד ממוצעים של 8.5 נקודות, 4.9 ריבאונדים ו-1.2 אסיסטים ב-25.5 דקות בליגת העל. לקראת סיומה, כשנפתח חלון ההעברות בעקבות סאגת נתנאל ארצי בהפועל חולון, זכה ריימן להתעניינות מהפועל תל אביב, ולבסוף הוא נשאר בחיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully