וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב דורשת לפסול את נשיא בית הדין: "הוא אוהד מכבי"

23.7.2023 / 10:50

האדומים דורשים שעודד מודריק יפסול את עצמו מלדון בערעורה על פסק הדין של גמר הפלייאוף, לאחר שאישר בניגוד לדעתה את נוכחות מכבי בדיון בעניינה: "החלטה המעדיפה את עמדת מכבי תל אביב ופוגעת במראית פני הצדק"

מכבי תל אביב חוגגת את הזכייה באליפות/צילום ועריכת וידאו: לילך וייס

הפועל תל אביב הגישה בסוף השבוע בקשה לאיגוד הכדורסל שנשיא בית הדין העליון של האיגוד עודד מודריק, יפסול עצמו מלשמש דיין בערעורה של האדומים על פסק הדין בעניינה בגמר הפלייאוף שנערך לפני חודש.

בהפועל התלבטו רבות האם להגיש את הבקשה אך לאחר שמודריק קיבל את בקשת את מכבי תל אביב להיות חלק בדיון הערעור של האדומים, ולאפשר גם להפועל להיות חלק בדיון הערעור של מכבי, החליטו בקבוצה להגיש את בקשת הפסילה.

"אין זה ראוי להעמיד שופט מישראל בפני מבחן, על אף שמקצועיותו אינה מוטלת בספק, ובכל מקרה ישנן נסיבות שגם שופט מקצועי ומנוסה לא יהיה חסין בפני השפעתן ואף לא יהא זאת ראוי להעמידו במבחן - הן משום זכותם של הצדדים להליך הוגן והן משום מראית פני הצדק", נכתב במכתבו של היועץ המשפטי של האדומים, עו"ד חיים יצחקי.

יו"ר הפועל תל אביב רמי כהן עם אוהדי מכבי תל אביב. דני מרון
יו"ר הפועל תל אביב רמי כהן עם אוהדי מכבי תל אביב/דני מרון

"החלטה זו המקבלת למעשה את בקשתה של מכבי תל אביב בהתייחס להליך בו איננה צד, תוך דחיית עמדתה של הפועל תל אביב התואמת את כללי הפרוצדורה וההגיון המקובלים (אף אם אינם מחייבים), נתפסת בעיני הפועל תל אביב וציבור אוהדיה ככזו המעדיפה את עמדת מכבי תל אביב ופוגעת במראית פני הצדק, שעה שהיא פותחת פתח להתנצחות בין צדדים שבשדה המשפטי (בניגוד לשדה הספורטיבי) אינם יריבים, ומבקשת להכניס את יחסי הכוחות הספורטיביים לעולם ולאולם הניטרלי של בית הדין", ממשיך יצחקי.

"יודגש, עובדת היותו של כב' הנשיא מודריק אוהד פעיל של מכבי תל אביב בכדורסל אינה סוד. אין זו עובדה להתבייש בה ואכן, כב' הנשיא מודריק נרבה להתייחס לכך פעם אחר פעם", ממשיך היועץ המשפטי של האדומים, "בעבר לא היה בעובדה זו כדי להביא את הפועל תל אביב לבקש לפסול את כב' הנשיא מודריק מלדון בענייניה. אלא ששעה שכב' הנשיא הוא הוא אשר בהחלטותיו הופך את הדיון לכזה בו מעומתת מכבי תל אביב מול הפועל תל אביב, הרי ששוב לא ניתן, בכל הכבוד הראוי, להתעלם מן הדברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully