וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישייה צהובה? קין: "בפעם הבאה שער כזה יוביל להפסד שלנו"

21.7.2023 / 7:04

מכבי תל אביב פתחה את העונה עם 1:6 מהדהד בבאר שבע, אבל המאמן כעס על השער שהיא ספגה. במועדון אהבו את התנהלותו: "רק ירידה לפרטים ועמידה על כל טעות יובילו לשינוי". ואן אובריים חיזק את מעמדו, פרץ זכה למחמאות

תקציר, גביע הטוטו: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 6:1/ספורט1

חגיגה צהובה? רובי קין שטף את שחקניו בחדר ההלבשה בטרנר מיד בסיום המשחק בו מחצה מכבי תל אביב 1:6 את הפועל באר שבע במשחק הרשמי הראשון שלה העונה. את מאמן מכבי תל אביב לא עניין שהקבוצה הבקיעה שישייה. הוא כעס על השער שהיא ספגה ולא התייחס רק לאנריק סבוריט שאיבד את הכדור בדרך לשער המצמק של רמזי ספורי, אלא הביע מורת רוח על כל המהלך ההגנתי של מכבי תל אביב שהיה רע מאוד ושבסופו כאמור ספגה הקבוצה.

רובי קין מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
שישייה? הוא התעצבן על השער שמכבי ת"א ספגה. רובי קין/דני מרון

"בפעם הבאה שער כזה יוביל להפסד שלנו", ירה קין. "אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לאבד כזה כדור שנמצא בשליטת הרגליים שלנו. כל פעולה שלנו חייבת להיות בריכוז מוחלט". במועדון אהבו את ההתנהלות של קין. "רק ירידה לפרטים ועמידה על כל טעות, יובילו לשינוי שכולנו רוצים לראות במכבי תל אביב. זו התחלה נהדרת לעונה, אבל זו רק ההתחלה. את הכסף סופרים בסוף וכולנו צריכים לדבוק בהמשכיות", אמרו בקבוצה.

קין היה שמח מאוד עבור כל מי שכבש. הוא משוכנע שדרך שערים, מרימים את הביטחון ואת רמת המשחק ולכן היה מרוצה שהשערים הגיעו מיונתן כהן, דור פרץ, דן ביטון וכמובן ערן זהבי שכבש שלושער ומיהר להחתים את השחקנים על הכדור בטרם לקח אותו למזכרת.

ערן זהבי מכבי תל אביב. דני מרון
נראה חד מאוד כבר ביולי. ערן זהבי/דני מרון

בקבוצה מעריכים כי הניצחון המוחץ אמש ימלא את בלומפילד במוקדמות הקונפרנס בחמישי הבא. מילסון יעדר בגלל המתיחה בשריר אבל מכבי תל אביב תקבל לסגל את פארפה גיאגון שנעדר אמש בגלל הרחקה. יוריס ואן אובריים חיזק את מעמדו כקשר האחורי המועדף בעת הזו ודור פרץ לפניו רשם משחק לחץ יוצא דופן עם כמות חטיפת כדורים מרשימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully