וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחליף של ג'ו רגלנד: אחמד קייבר חתם בהפועל חולון

ה-MVP ומלך הסלים של הליגה הליטאית, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, הצטרף לסגולים: "הגארד הראשון שרצינו מתחילת הקיץ"

נבחרת העתודה בקבלת הפנים החגיגית לרגל זכייתה במדליית הכסף באליפות אירופה/צילום: קובי אליהו

הפועל חולון מצאה את היורש של ג'ו רגלנד: הסגולים הודיעו הבוקר (חמישי) על צירופו של אחמד קייבר, שעל המועמדות שלו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. קייבר (26, 1.88) מגיע אחרי עונה מצוינת בוולבס הליטאית, שם סיים כ-MVP ומלך הסלים של הליגה המקומית במה שהייתה עונת הבכורה שלו באירופה. הגארד החזיק בהצעות נוספות, ביניהן זו של טרנטו האיטלקית, אך העדיף להגיע לחולון.

המאמן עמית שרף בירך על ההחתמה: "אחמד הוא הגארד הראשון שרצינו מתחילת הקיץ. הוא מגיע אחרי עונה נהדרת בליטא, אני בטוח שהחיבור שלו עם סי ג'יי (האריס) וניב (משגב) יהיה מיידי והם ישלימו אחד את השני בצורה הטובה ביותר ויהפכו לקו אחורי מהטובים בליגה. קייבר שחקן מגרש פתוח מעולה, שיכול לייצר לשאר השחקנים מצבי זריקה בתחילת ההתקפה והוא גם יכול לקחת על עצמו את תפקיד הסקורר כשצריך".

אחמד קייבר. Joe Buglewicz, GettyImages
חיזוק משמעותי להפועל חולון. אחמד קייבר/GettyImages, Joe Buglewicz

עוד כדורסל ישראלי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

את קריירת המכללות שלו העביר קייבר במכללת אולד דומיניון, שם העמיד ממוצעים של 16.6 נקודות, 5.5 אסיסטים ו-4.3 ריבאונדים למשחק בעונתו האחרונה. הוא נבחר שנתיים ברציפות לחמישיית העונה (2018 ו-2019) ופעם אחת לחמישיית ההגנה של העונה (2018). עם סיום לימודיו שיחק במשך שלוש עונות בממפיס היסטל, קבוצת הבת של הגריזליס בליגת הפיתוח של ה-NBA. בעונה שקדמה למעברו לאירופה רשם 16.7 נקודות, מסר 7.8 אסיסטים והוריד 5.6 ריבאונדים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully