וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון במגעים עם מוריס קמפ, גם מלך הסלים בליטא מועמד

כוכב בני הרצליה עשוי להצטרף לסגולים. סי.ג'יי האריס יישאר, ואחמד קייבר מוולבס סומן כמי שיחבור אליו בקו האחורי. בקבוצה בחנו את האפשרות להחזיר את טיירוס מגי ולהנחית את סולימאן בריימו, אולם בינתיים דרישותיהם גבוהות

תקציר משחק האליפות של אולימפיה מילאנו: ניצחון 55:67 על וירטוס בולוניה/ספורט1

אחרי השינויים הרבים שעברה הקיץ, הפועל חולון תיאלץ לבנות כמעט מחדש את מצבת הזרים שלה. סי.ג'יי האריס הגיע לסיכום על הישארותו בקבוצה, אבל הוא צפוי להיות היחיד שימשיך. לצידו עשויות להגיע פנים מוכרות: הסגולים מנהלים משא ומתן עם כוכב בני הרצליה, מוריס קמפ.

קמפ (32, 2.03) הפעיל לפני כשבועיים את אופציית היציאה שלו מהקבוצה שבה שיחק בשנה וחצי האחרונות. בעונה החולפת הוא העמיד ממוצעים של 20 נקודות ו-8.2 ריבאונדים בליגת העל, לעומת 25.4 ו-7.6 בהתאמה בליגת האלופות.

טיירוס מגי, הפועל חולון. מאור אלקסלסי
הקאמבק מתרחק. מגי/מאור אלקסלסי

בחולון בדקו בימים האחרונים את האפשרות להחזיר לקבוצה את טיירוס מגי וגם נעשתה פנייה לסולימאן בריימו, אבל הדרישות הכספיות של שני השחקנים גבוהות מדי כך שלפחות בשלב הזה לא נראה שיגיעו.

לעמדת הרכז מועמד מלך הסלים בליגה הליטאית אחמד קייבר (27, 1.88) שקלע 17.1 נקודות ומסר 5.8 אסיסטים למשחק במדי וולבס, הקבוצה החדשה שקמה בווילנה ושתשחק בעונה הקרובה מול הפועל תל אביב ביורוקאפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully