וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאסטי האנאס ישחק כישראלי בנס ציונה: "שמעתי רק דברים טובים"

20.7.2023 / 9:20

הגארד היהודי-אמריקאי הוצג על ידי הכתומים: "מקווה לספק לאוהדים רגעים יפים". המאמן אלעד חסין: "אחת ההחתמות המרגשות בקריירה שלי"

נבחרת העתודה בקבלת הפנים החגיגית לרגל זכייתה במדליית הכסף באליפות אירופה/צילום: קובי אליהו

"אני לא יכול לחכות לשחק עבור האוהדים של עירוני נס ציונה. שמעתי עליהם רק דברים טובים מחברים ששיחקו בעבר בישראל ובליגה, ואני מקווה לספק להם המון זיכרונות ורגעים יפים", אמר הבוקר (חמישי) דאסטי האנאס לאתר הרשמי של הכתומים, שהציגו רשמית את הגארד שחתם בקבוצה לפני כשבועיים.

המאמן אלעד חסין הוסיף: "אנחנו שמחים מאוד על ההחתמה של דאסטי האנאס. לאורך השנים יצא לי באופן אישי לגייס לא מעט שחקנים - וההחתמה של דאסטי היא אחת המרגשות שבהן. אני בטוח שהוא יעזור לנו להשיג את המטרות שלנו העונה".

דאסטי האנאס. Morgan Hancock, GettyImages
יירשם כישראלי. דאסטי האנאס/GettyImages, Morgan Hancock

האמריקאי, שבזכות שורשיו היהודיים יירשם בליגה כמתאזרח, גדל בארקנסו וגם שיחק בארקנסו סטייט בליגת המכללות. אחרי שלא נבחר בדראפט 2017, עבר לשחק בליגת הפיתוח במדי קבוצת הבת של ממפיס גריזליס. הוא העביר במדיה שלוש עונות וגם רשם ארבעה משחקים ב-NBA במדי הגריזליס. אחרי גיחה קצרה ליוון ועוד עונה בליגת הפיתוח במדי סנטה קרוז ווריירס, שיחק האנאס במדי אדלייד מהליגה האוסטרלית בעונת 2021/22. בעונה החולפת חזר לסנטה קרוז וקלע 17.1 נקודות בממוצע למשחק, עם 43% לשלוש. בפברואר האחרון זכה האנאס לכבוד גדול, כשזומן לסגל נבחרת ארצות הברית במוקדמות גביע העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully