וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה החתימה את דאסטי האנאס, שעשוי להיחשב לישראלי

8.7.2023 / 8:20

הגארד (29, 1.91) ששיחק רוב הקריירה בליגת הפיתוח יצטרף לכתומים, כך הודיעה הסוכנות שלו, וייתכן שיקבל אזרחות על בסיס שורשיו היהודיים

הגרלת הפועל תל אביב ביורוקאפ/ספורט1

עירוני נס ציונה החתימה את הגארד האמריקאי ג'ראלד אליס "דאסטי" האנאס, כך הודיעה הלילה (בין שישי לשבת) סוכנות השחקנים המייצגת את השחקן. לוואלה! ספורט נודע כי האנאס, לו שורשים יהודים, עשוי לקבל אזרחות ישראלית ולהיחשב למתאזרח בסגל של אלעד חסין. האנאס (29, 1.91), קיבל את הכינוי "דאסטי" מחבריו של אביו ג'רי, שחקן עבר בליגת הבייסבול האמריקאית, על שמו של חברו לקבוצה בלוס אנג'לס דודג'רס, דאסטי בייקר.

הגארד שיחק שנתיים במכללת טקסס-טק ושנתיים נוספות בארקנסו לפני שהחל בקריירה שלו כמקצוען. בקיץ 2017 סגר בקושאלין הפולנית, אך לא שיחק בשורותיה בסופו של דבר, ובהמשך העביר שנתיים טובות במדי ממפיס האסל מליגת הפיתוח. במרץ 2019 חתם על חוזה בן עשרה ימים בממפיס גריזליס ושיחק בה יומיים בלבד, דבר שחזר על עצמו גם בעונת 2019/20. בסך הכל שיחק 4 משחקים ב-NBA. בנובמבר 2020 חתם ברודוס היוונית, אך אחרי חודש חזר לליגת הפיתוח בארצות הברית מסיבות משפחתיות.

דאסטי האנאס. Steve Bell, GettyImages
דאסטי האנאס בליגה האוסטרלית/GettyImages, Steve Bell

העונה המלאה היחידה של האנאס מחוץ לארצות הברית הייתה עונת 2021/22, כשחתם באדלייד מהליגה האוסטרלית והצטיין עם 13.5 נקודות למשחק כולל 43% מחוץ לקשת. העונה שיחק בסנטה קרוז, קבוצת הבת של גולדן סטייט, ורשם 17.1 נקודות למשחק עם 46% לשלוש.

נס ציונה תשחק השנה במוקדמות ליגת האלופות, שם תפגוש בסיבוב הראשון את קארהו הפינית. הכתומים החתימו עד כה את איתי שגב ויאיר קרביץ, לצד הסנטר ג'רום מיינסי שהאריך חוזה ותומר לוינסון שמחזיק בחוזה מהעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully