וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטרה הראשונה של עופר ינאי בהפועל תל אביב: הגדלת האולם הביתי

20.7.2023 / 8:35

הסכם הבעלות החדש צפוי לקבל אישור סופי (לא בפה אחד), ובהנהלה נרגשים: "קפיצת מדרגה לעבר הגשמת החלומות". הדרייב אין ישופץ?

תיקתקנו, 18.7/ספורט1

הפועל תל אביב קרובה למהפכה גדולה לאחר שאתמול (רביעי) הודיעה הקבוצה על הסכם בין איש העסקים עופר ינאי להנהלת המועדון על רכישת 51 אחוזים מהמועדון, שתמורתם יזרים 30 מיליון שקלים לקופה. איש העסקים אבי זיידנברג ימשיך להחזיק 30 אחוזים מהמועדון ואילו עמותת האוהדים, שהחזיקה ברוב האחוזים עד היום, תחזיק 19 אחוזים.

ההסכם יעלה לדיון ביום שני הקרוב באסיפת אוהדים וההצבעה תתקיים עד סוף השבוע הבא. בהפועל העריכו שההסכם יואשר, גם אם לא יעבור פה אחד. התגובות שהאדומים קיבלו אמש מהקהל היו מעורבות וכללו לא מעט שאלות על המתווה, לצד ברכות ורצון של האוהדים להתקדם הלאה.

"נכון לומר שעברנו יום היסטורי", כתב אבי זיידנברג בחשבון הטוויטר שלו, "תהליך מחודש שהתחיל לפני כשלוש שנים במהפכה ניהולית, מסחרית ומקצועית והצליח, והיום ביצענו קפיצת מדרגה שאמורה להוביל אותנו להגשמת החלומות להישגים גם באירופה וגם בישראל. בלי המנהיגות, הראייה המרחבית הנכונה, האמונה בדרך והעבודה הקשה עם משברים בדרך של כל הסובבים ובמיוחד של רמי - כל המהלך לא היה מתקיים".

בהפועל דחו אמש את הטענות כי עופר ינאי הוא אוהד של מכבי תל אביב, ובשיחות סגורות סיפרו כי היחסים בין ינאי לצהובים רחוקים מלהיות טובים. לטענתם, איש העסקים מחזיק בדעה שלילית מאוד על ההתנהלות של הצהובים.

עופר ינאי בעלי הפועל תל אביב. אלוני מור, אתר רשמי
אוהד מכבי תל אביב? בהפועל טוענים: יש לו בכלל סלידה עמוקה ממנה. עופר ינאי/אתר רשמי, אלוני מור

אחת המטרות הראשונות שהעלו אנשיו של ינאי והוא עצמו בפני אנשי הפועל תל אביב במשא ומתן בין הצדדים, שהתבשל באופן איטי בשנה האחרונה, היה הרצון להגדיל את האולם הביתי של האדומים שמכיל כיום כ-3,400 מקומות בלבד.

בקבוצה מחזיקים בשלוש אפשרויות ריאליות להגדלת מקומות הישיבה באולם הביתי. הראשונה היא שיפוץ של האולם, כשההערכות אומרות כי שיפוץ שכזה יגדיל את מקומות הישיבה לכ-5,000 מקומות לערך. אפשרות שנייה היא בניית אוהל זמני כפי שמקימים לצורכי טורנירי הג'ודו והטניס שנערכים בשנים האחרונות בישראל. אוהל שכזה יכול להכיל גם יותר מ-7,000 מקומות.

האפשרות השלישית היא בניית אולם קבוע חדש, אפשרות שבהפועל תל אביב מאמינים שניתן להניע בחסות המאבק על ראשות עיריית תל אביב בין ראש העיר הנוכחי רון חולדאי לאורנה ברביבאי שמתמודדת מולו. אולם קבוע כזה עשוי להכיל כמות קהל משמעותית, ולהפוך לבית של שתי הקבוצות התל אביביות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אוהדי הפועל תל אביב. דני מרון
הגיע הזמן להתרחב. אוהדי הפועל תל אביב/דני מרון

אם ההסכם יאושר, המשמעות המיידית היא הגדלה של תקציבה של הפועל תל אביב ושכר השחקנים. בהפועל חתומים נכון להיום שבעה שחקנים, חמישה ישראלים ושני שחקנים זרים, כשבצוות המקצועי עובדים על חיפוש ארבעה זרים, כשעדיין קיימת סבירות שג'יילן הורד ימשיך לעונה נוספת.

הקבוצה רחוקה כחודש מפתיחת האימונים, כשעל הפרק קיום של שני טורנירי אימון, טורניר אימון אחד בפולין וטורניר אימון נוסף בישראל ביחד עם הפועל ירושלים ושתי קבוצות מחו"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully