וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירושה של חוגג לבית"ר: הערכה שתרוויח כ-14 מיליון שקל ממכירת גרסיה

א.א.ק אתונה דחתה הצעה נוספת מלאנס, הפעם כזו של 18.5 מיליון יורו. ביוון מספרים שהיא לא תסתפק בפחות מ-20 מיליון

תקציר: בית"ר ירושלים - אפואל ניקוסיה 1:2/ספוכט1

אחרי שבסוף השבוע דווח שא.א.ק אתונה דחתה הצעה בגובה 17 מיליון יורו עבור ליוואי גרסיה, ביוון וצרפת מספרים שהאלופה המקומית השיבה בשלילה להצעה משודרת בגובה 18.5 מיליון. בבית"ר ירושלים כמובן עוקבים אחר הנעשה מכיוון שהמועדון יכניס סכום כסף גדול מאוד אם הטרינידדי יימכר.

במסגרת הסכם המכירה של גרסיה לא.א.ק - עוד בימי משה חוגג - הוכנס סעיף לפיו בית"ר ירושלים תקבל 40 אחוז מכל סכום שהוא מעל 2.5 מיליון יורו, אבל תהיה מחוייבת להעביר מחצית מהסכום לשחקן ונציגיו. ביוון מדווחים שהאלופה לא תסתפק בפחות מ-20 מיליון יורו והחשבון הוא פשוט:

אם גרסיה יימכר ב-20 מיליון, בית"ר תקבל 40 אחוז מ-17.5 מיליון. או במילים אחרות: 7 מיליון יורו, שהם למעלה מ-28 מיליון שקל. על פי ההסכם, מחצית מהסכום אמורה לעבור לשחקן ונציגיו והמועדון מהבירה יישאר עם יותר מ-14 מיליון שקל. ירושה נאה מימי חוגג, שעזב את המועדון בטונים מאוד צורמים.

גרסיה בן ה-25 הבריק בעונה שעברה עם 18 שערים ו-7 בישולים בכל המסגרות, והוביל את א.א.ק לזכייה באליפות ראשונה אחרי חמש שנים. לאנס סימנה אותו כמחליפו של לואיס אופנדה, שנמכר לר.ב. לייפציג תמורת 43 מיליון יורו.

שחקן א.א.ק אתונה, ליוואי גרסיה. James Williamson - AMA, GettyImages
"אשמח שמכירה שלי תעזור לבית"ר". גרסיה/GettyImages, James Williamson - AMA
sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

בריאיון לוואלה! ספורט לפני כחודשיים, גרסיה אמר: "תמיד אמרתי שהחלום שלי הוא להיות באחת מחמש הליגות הגדולות, בפרויקט בריא, לא משנה איזו קבוצה, ואני מאמין שאגשים את זה. יש הצעות מהליגות הבכירות, אבל יש לי חוזה בא.א.ק והדברים ייעשו בהחלטה משותפת איתה. ברור לי שאחרי שנה כזאת, עם מספרים כאלה, זאת ההזדמנות שלי להתקדם".

באותו ריאיון הוסיף: "אני יודע שמכירה שלי תעזור מאוד לבית"ר. אם אמכר בסכום גבוה זאת תהיה עסקה טובה לכל הצדדים - לא.א.ק, לי ולבית"ר. אני מאוד אשמח שזה יעזור לה והיא תוכל להתייצב כלכלית, אני לא שוכח איפה הייתי בדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully