וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי צירוף גוטליב: אם אורי דהן יחזור, בית"ר תוותר על זר בהגנה

18.7.2023 / 6:10

הצטרפותו של שחקן הפועל תל אביב עשויה לשנות את התכניות. בקבוצה מתלבטים בנוגע לנחיצותו של צ'יבוטה, אבישי כהן יחזור לתמונה?

תיקתקנו, 13.7/ספורט 1

החתימה של אדי גוטליב בבית"ר ירושלים אתמול (שני) הגיעה רק לאחר שלבקשתה של הקבוצה הוכנס להסכם סעיף לפיו השחקן אחראי לכל תביעה שעשויה להגיע מכיוון בני ריינה, שטוענת כי השחקן חתום אצלה על חוזה לשנתיים.

עם החתמת עומר קורסיה ויחד עם אוראל דגני, לבית"ר יש כבר 3 בלמים בסגל. הבלם הרביעי יהיה או זר או אורי דהן, אם ישוחרר קודם לכן ממכבי חיפה.

עוד מתברר שהמהלך להחתמת גוטליב הבשיל לאט ובזהירות. לפני כחודש גוטליב סירב להצעה שקיבל מכפיר אדרי להגיע לבית"ר, בעקבות חשש מהתגובה של הקהל לשחקן שמגיע ישירות מהפועל תל אביב. לאחר שיחות עם מקורבים, השתכנע גוטליב שהקהל של בית"ר יקבל אותו בזרועות פתוחות. גוטליב שיחק במשך שנים עם אוראל דגני ובן ביטון בהפועל תל אביב, וגם יוכל לסייע לגיורגי מורוזוב דובר הרוסית בהגנה.

שחקני הפועל תל אביב אוראל דגני, אדי גוטליב חוגגים. פייסבוק רשמי הפועל תל אביב, אתר רשמי
מכירים היטב. דגני וגוטליב/אתר רשמי, פייסבוק רשמי הפועל תל אביב

בנוגע למאוויס צ'יבוטה עדיין אין החלטה סופית. בבית"ר מאמינים שיוכלו להגיע להבנות כספיות עם השחקן, אך חוששים שבמערך 4-3-3 צ'יבוטה יוכל לשחק רק בכנף השמאלית, המשבצת של ירדן שועה. מנגד, לאורך המחנה נבחנה האופציה לעבור להרכב של 3 בלמים ו-2 חלוצים, הרכב בו צ'יבוטה יוכל למצוא את מקומו.

אבישי כהן מחזיק בהצעה ממכבי פתח תקוה וייתכן שגם הפועל תל אביב תיכנס לתמונה, אך בשלב זה המגן ממתין לבית"ר, שגם לא מצליחה להשתחרר מחוזהו של עמית כהן.

בבית"ר לוקחים בחשבון שקבוצות ברחבי אירופה יתחילו לדלל סגלים בקרוב וייפתחו אופציות לבלם וקשר ראויים ואולי גם לשחקן התקפה. יחד עם זאת, הקבוצה לא תגיע מוכנה למפגשים מול פאוק סלוניקי. גוטליב שרק יתחיל להתאמן וטרזייה תומא שלא עשה הכנה ראויה, רחוקים מלהיות בכושר ראוי ועדיין לא ברור אם יון ניקולאסקו יעמוד לרשותו של יוסי אבוקסיס.

אלפי אוהדים צפויים להגיע לאימון הפתוח לקהל היום בבית וגן. בעקבות העונש הכבד שקיבלו בבית הדין של ההתאחדות, בבית"ר ישוחחו עם האוהדים ויבהירו כי אם לא ייפסקו הנזקים, המועדון לא יוכל לסייע כלכלית בציוד עידוד ואף יצמצם את תקציב הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully