וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפיצוץ עם בני ריינה: אדי גוטליב שוב במו"מ עם בית"ר ירושלים

17.7.2023 / 23:24

מחזיקת הגביע לא מוכנה לחכות יותר לשחרור דהן, וחזרה לאופציית הבלם שנמצא בסכסוך משפטי עם בני ריינה ונוהלו מגעים עמו לפני מספר שבועות. גם זר צפוי להגיע למרכז ההגנה

תקציר: בית"ר ירושלים - אפואל ניקוסיה 1:2/ספוכט1

בית"ר ירושלים חוזרת לאופציית אדי גוטליב. לאחר פיצוץ המעבר שלו לבני ריינה, הבלם ששוחרר מהפועל תל אביב מבוקש שוב אצל מחזיקת הגביע שכבר ניהלה עמו משא ומתן לפני מספר שבועות וכעת חידשה את המגעים. יחד עם זאת, לפני שיחתום בקבוצה כלשהי יצטרך גוטליב לפתור את הבעיה המשפטית שלו עם אותה בני ריינה.

כזכור, בריינה טוענים שהשחקן חתם איתם על חוזה לשנתיים לפני שבחר לא לשחק בקבוצה של שרון מימר בסופו של דבר, ולכן הוציאו מכתב תביעה נגדו עם דרישה לפיצוי עבור הפרת חוזה. גוטליב, מצדו, טוען שהוא שחקן חופשי למרות שריינה הציגה אותו רשמית כשחקנה החדש בחודש שעבר.

ההעדפה של בית"ר הייתה להחזיר את אורי דהן שהושאל אליה ממכבי חיפה בעונה הקודמת, אבל הירושלמים לא מוכנים להמתין יותר שהירוקים ישחררו אותו. בנוסף לגוטליב או שחקן אחר שיגיע למרכז ההגנה, במועדון מתכוונים לצרף עוד בלם זר, אם כי במקרה שדהן ישוחרר לפני שיימצא חיזוק מחו"ל, לא מן הנמנע ששלישיית הבלמים תהיה אוראל דגני, גוטליב ודהן.

אדי גוטליב שחקן הפועל תל אביב. אריאל שלום
מתקרב למעבר מפתיע. אדי גוטליב/אריאל שלום

עוד כדורגל ישראלי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

יוסי אבוקסיס עדיין לא מצא את הבלם שהוא מחפש לאורך כל הפגרה, כשנותרו 10 ימים בלבד למשחק הראשון נגד פאוק סלוניקי במסגרת הסיבוב השני במוקדמות הקונפרנס ליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully