וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדי גוטליב מאיים בתביעת נגד: "ריינה יצאה למסע נקמה חסר רסן"

הבלם עשוי לנקוט בהליכים משפטיים נגד המועדון בעקבות התבטאויות נגדו בתקשורת. נציגו: "הוא שחקן חופשי ושום איום לא ישנה זאת"

מלחמת הגרסאות בין בני ריינה ולאדי גוטליב נמשכת. כזכור, בריינה טוענים שהבלם חתם על חוזה בקבוצה אך בחר בסופו של דבר שלא לשחק בה. בשל כך הוצא נגדו מכתב תביעה עם דרישה של המועדון לפיצוי. הבלם מנגד טוען כי לא חתם על שום חוזה ואחרי שקיבל שחרור מהפועל תל אביב, הוא הפך למעשה לשחקן חופשי.

הבוקר (חמישי) העביר נציגו של הבלם, עורך הדין יובל שדמי, דברים נוספים בשם מרשו וזאת לאחר מספר ראיונות שהעניק בתקשורת בעלי בני ריינה סעיד בסול.

אדי גוטליב שחקן הפועל תל אביב מאוכזב. מאור אלקסלסי
זה הולך ומסתבך. גוטליב/מאור אלקסלסי

במסר שהעביר עורך הדין שדמי נאמר: "נדמה כי המועדון בחר לצאת במסע נקמה מיותר, חסר רסן ובלתי פוסק באדי גוטליב אשר גרם וגורם לשחקן לנזקים. ביומיים האחרונים מתראיין בעלי המועדון בכל כלי תקשורת אפשרי ומציג את השחקן באור שלילי תוך העלאת טענות עובדתיות ומשפטיות שגויות. אדי גוטליב הוא שחקן חופשי. הוא יכול להתקשר עם כל מועדון אשר חפץ בשירותיו ללא כל תמורה ו/או פיצוי ושום איום מצד בני ריינה לא ישנה זאת. המועדון לא מחזיק בשחקן והוא בטח לא בפוזיציה לקבוע אם השחקן ישוחרר או לא, בטח ובטח לא בכפוף לפיצוי כזה או אחר. מסע ההכפשות והאיומים של ריינה אשר פוגע באופן קשה במשלח ידו של אדי, לא יעבור לסדר היום וככל והמועדון לא יחזור בו מדבריו, ינקוט השחקן בהליכים כנגד המועדון. אדי לא יתן ששמו ותדמיתו ייפגעו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully