וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במשרד הפנים דורשים מהשר: "לא לאשר בשלב זה את אזרוח סבוריט"

ההתאחדות לכדורגל, אנשי הנבחרת ומכבי תל אביב לוחצים לאזרוח הספרדי במהרה, רשות האוכלוסין וההגירה הבהירה כי השר ארבל יסרב עד אשר הוועדה החדשה שהוקמה תגיש את המלצותיה

תקציר: בורנמות' - מכבי תל אביב 1:0/ספורט 1

ההתאחדות לכדורגל לוחצת לאזרוח אנריק סבוריט לקראת משחק מוקדמות יורו 2024 נגד רומניה בחודש ספטמבר וגם מכבי תל אביב פועלת בנושא כדי לקדם את המהלך, אבל בינתיים משרד הפנים מקשיח עמדות ומטרפד את האפשרות לסייע לנבחרת ישראל כבר במשחק הקרוב והחשוב במאבק על הכרטיס לאליפות אירופה.

יו"ר הוועדה המייעצת לשר הפנים לעניין מתן אזרחות לספורטאים זרים, השופטת בדימוס שרה פריש, פנתה היום (שני) לשר הפנים משה ארבל וביקשה לא לאשר אזרחות לשום ספורטאי זר, עד שהוועדה תגיש את המלצותיה, זאת למרות לחץ אנשי ההתאחדות לכדורגל, נבחרת ישראל ומכבי תל אביב לאזרוח סבוריט. עוד הודיעה רשות האוכלוסין וההגירה כי השר צפוי להיענות לבקשתה, ובמסגרת עבודת הוועדה יתפרסם בשבוע הקרוב קול קורא לציבור המעוניין להשמיע את עמדתו בנושא בפני חברי הוועדה.

אנריק סבוריט מכבי תל אביב. מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
בהתאחדות ובנבחרת לוחצים, משרד הפנים צפוי לסרב בינתיים. סבוריט/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל

יש לציין ששחקן נוסף שממתין לקבלת אזרחות זהו קאדין קרינגטון מהפועל ירושלים בדורסל, אך בנבחרת לא בונים עליו לחלון המשחקים הקרוב, אלא למוקדמות היורובאסקט בפברואר 2024, כך שיש לאיגוד הכדורסל כחצי שנה לדאוג לכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully